Boek mystiek lichaam Frans kellendonkZie omschrijving
Boek het merk ik h van zwieten
Zie omschrijving
Ophalen of Verzenden
80sinds 3 apr. '25, 14:20
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Met verzendkosten 8.99 euros
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het crucial jezelf als professional en persoonlijkheid te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend nee rte zetten. In Het merk IK® weten de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit te dagen zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als johan Cruijff, Jorf Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere: - je kans op een baan vergroten - duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden - jezelf al seen sterk en authentiek merk positioneren Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Mark van de Grift is brandmanager Red Bull. Sinds 2002 verzorgen zij het programma TalentBranding voor particulieren en bedrijven. Het merk IK® behoort tot een serie boeken van Volkskrant Banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken is actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het crucial jezelf als professional en persoonlijkheid te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend nee rte zetten. In Het merk IK® weten de auteurs de lezer met hun aanstekelijke visie uit te dagen zichzelf opnieuw te ontdekken als sterk en onderscheidend merk. Aan de hand van talloze voorbeelden van bekende merkpersoonlijkheden als johan Cruijff, Jorf Kelder en Linda de Mol ervaart de lezer de kracht van kiezen, helder communiceren en authenticiteit. Aan bod komen onder andere: - je kans op een baan vergroten - duidelijk herkenbaar zijn op basis van je kwaliteiten, passies en eigenaardigheden - jezelf al seen sterk en authentiek merk positioneren Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Mark van de Grift is brandmanager Red Bull. Sinds 2002 verzorgen zij het programma TalentBranding voor particulieren en bedrijven. Het merk IK® behoort tot een serie boeken van Volkskrant Banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken is actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.
Advertentienummer: m2253145698
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingboek martien meilandkookmutsjes boekafter boekjasper alblas boeklupin boekpuur figuur boek tweedehandsrolex boekvaarbewijs boekduin boekboek meilandderksen boekde fontein boekgiant ricotent aircobetonplex 15 mm in Doe-het-zelf en Verbouwopel corsa 3dhonda cr 500 1986wiskunde c vwo in Boekenronde teak tafel uitschuifbaarcorn flakes in Verzamelennike air max 97 bw persian violetporsche 944 in Banden en Velgen