3 Vintage F. Legrand et Cie Limoges kop en schotels Bieden
Foundations IT Service Management op basis van ITIL
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
170sinds 16 apr. '25, 15:05
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Auteurvan haren publishing
Beschrijving
Taal: nederlands; vlaams
aantal pagina's: 275
IT Service management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de it-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. Het door itsmf uitgegeven "foundations of it service management op basis van itil" (voorheen: it service management een introductie op basis van itil) is inmiddels in nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de it infrastructure library (itil) als een studieboek ter voorbereiding op het exin-examen voor het foundation certificate in it service management. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de ogcuitgaven service support en service delivery..
Doe een leuk bod en het boek kan van jou worden
ophalen in rotterdam zuid en anders verzendkosten en risico voor de koper
aantal pagina's: 275
IT Service management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de it-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden. Het door itsmf uitgegeven "foundations of it service management op basis van itil" (voorheen: it service management een introductie op basis van itil) is inmiddels in nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de it infrastructure library (itil) als een studieboek ter voorbereiding op het exin-examen voor het foundation certificate in it service management. In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de ogcuitgaven service support en service delivery..
Doe een leuk bod en het boek kan van jou worden
ophalen in rotterdam zuid en anders verzendkosten en risico voor de koper
Advertentienummer: m2258022352
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingbasis bosatlasbedrijfskunde de basiswft basis in Boekenhandboek organisatie en managementfinancieel management en financieringethiek de basisfoundations of astrophysicsconsumentengedrag de basisbasisboek facility management 3e drukreflecteren de basisvca basis boekfuck itspuitverftitan tv beugelbestekset 4 personende vastgoedfraudedaily paper grijszilver djokja wajang in Antiek en Kunstacg houtkloveranti inbraakklok met gong in Klokkendesigual jas meisje