Magazine Bonsai Europe nr 5/2005 september-oktober€ 2,00
Boek Communicatie online en offline (2e druk) - Kees Benscho
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
50sinds 17 apr. '25, 10:14
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Let op: Ik accepteer geen kopersbescherming. Het wordt pas verstuurd na ontvangst van de betaling. Ophalen is mogelijk.
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op De website van Practicxl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:
- Basisboek marketing
- Marketingplanning
- Marketing: de harde cijfers
- Communicatie
- Marktonderzoek
- Evenementen organiseren
- Extra Pitch voor Nima A
De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE.
Titel: Communicatie online en offline (2e druk)
Auteur: Kees Benschop
Uitgeverij: Boom
Taal: Nederlands
ISBN: 9789024405671
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustige vormgeving, heldere taal, duidelijke structuur, margewoorden, onthoudblokjes voor het recapituleren van de kernstof, vragen en opdrachten, en per hoofdstuk een samenvatting en een begrippenlijst. Op De website van Practicxl staan toets- en oefenvragen (met feedback op de antwoorden) als oefening voor het tentamen. De methode bestaat uit zeven delen:
- Basisboek marketing
- Marketingplanning
- Marketing: de harde cijfers
- Communicatie
- Marktonderzoek
- Evenementen organiseren
- Extra Pitch voor Nima A
De indeling van de eerste zes delen spoort voor 100% met de indeling van de SPL/ECABO examens, mede doordat deze boeken specifiek gericht zijn op het kwalificatiedossier MCE.
Titel: Communicatie online en offline (2e druk)
Auteur: Kees Benschop
Uitgeverij: Boom
Taal: Nederlands
ISBN: 9789024405671
Advertentienummer: m2258278789
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Traininggeweldloze communicatie boekboek martien meilandbasisboek online marketingkookmutsjes boekafter boekjasper alblas boekeerste druk suske en wiskelupin boekmees kees boekenpuur figuur boek tweedehandsrolex boekvaarbewijs boekrotanstoel in Stoelenprestige chaletsaanrecht in Caravans en Kamperenjaren 50 in Antiekplanten haarlemgpz 1100 in Kawasakidiney costeloe in Romanssint geertruidkweek kasstar wars poster in Verzamelen