Lucinda Riley - De geheimen van de kostschoolBieden
Wilco Verdoold - Zakelijke doelen bereiken met social media
Bieden
Ophalen of Verzenden
90sinds 22 apr. '25, 11:34
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurWilco Verdoold; Marco Frijlink
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 192
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktischmodel dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Advertentienummer: m2260163152
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingsocial work in Studie en Cursusbryman social research methodsinspanningsfysiologie oefentherapie en trainingstatistical methods for the social sciencestraining gespreksvaardigheden voor social workboeken social work leerjaar 1 in Boekensocial research methodsmedia en publieksocial research methods brymande media explosie druk 5hulp uit het universumjoe friel training biblebarkrukken ikea in Barkrukkengameboy color spellenrichiswarovski el 8,5x42badjas maat 86mutsy igo adapterchristine in Beeldendantieke klokkenstellen in Antiek en Kunsthoundour in Pokémonhoekbank ikea friheten