Handboek betekenisvol ondernemen

€ 11,25
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,25
90sinds 29 apr. '25, 18:53
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw

Beschrijving

Handboek betekenisvol ondernemen.
Het gat in de maatschappij.
Uitgever: Business Contact
Auteur: Kees Klomp, Stefan Wobben.
Co-auteur: Jesse Kleijer
Nederlands
Paperback
9789047009177
10 mei 2016
240 pagina's.
R28
Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming. Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!
Advertentienummer: m2262742559