Als hechten niet vanzelf gaat Hechtingsproblemen opvoede€ 18,00
De Perfecte post op LinkedIn voor meer zichtbaarheid impact
€ 18,00
Ophalen of Verzenden
20sinds 4 mei. '25, 22:40
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
'De perfecte post op LinkedIn' door Ina Boer en Franck Fieleman.
Voor meer zichtbaarheid en impact
LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.
Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.
De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.
Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:
- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.
- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.
- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.
- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.
In zeer goede staat.
Ingenaaid, 240 p.
2e uitgebreide en herziene editie, 2024.
Voor meer zichtbaarheid en impact
LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.
Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.
De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.
Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:
- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.
- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.
- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.
- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.
In zeer goede staat.
Ingenaaid, 240 p.
2e uitgebreide en herziene editie, 2024.
Advertentienummer: m2264588047
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Traininginspanningsfysiologie oefentherapie en trainingmance postboek johannes postperfecte prooiimpact in Boekenhulp uit het universumjoe friel training bibleperfecte stilte helen fieldstraining gespreksvaardigheden voor social workspoedeisende hulp in Boekende perfecte zustraining critical appraisal of a topic nederlandslima treinset in H0planet x stealth pro carbonwolken decoratiegolf 6 bcmthomas the tank enginevleugelschaarmanitou in Kranen en Graafmachineskobalt blauwe jurk zarafranse kippengratis fietsstoeltje in Fietsstoeltjes