Handboek social media marketing (Patrick Petersen)€ 20,00
Basisboek methoden en technieken (D.B. Baarda)
€ 6,00
Ophalen of Verzenden
20sinds 17 mei. '25, 09:34
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurD. B. Baarda
Beschrijving
Samenvatting:
Basisboek methoden en technieken geeft praktische aanwijzingen voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek, en het rapporteren daarover. Een schematisch overzicht van de onderzoeksfasen vormt het uitgangspunt: elk hoofdstuk behandelt telkens één fase van het schema. Het laatste hoofdstuk gaat over rapportage en aanbevelingen. In de derde herziene druk is een nog grotere samenhang tussen leerdoelen, paragraafindeling, dosering van de leerstof en het bijbehorende beslissingsschema gerealiseerd. De theorie wordt met veel voorbeelden ondersteund. Er zijn diverse opleidingen waarin aandacht wordt geschonken aan de manier waarop onderzoek opgezet en uitgevoerd kan worden. Elementen uit onder andere de psychologie, sociologie, economie en wiskunde spelen hierbij een rol. Ook ontwikkelingen op het gebied van automatisering spelen een steeds belangrijkere rol bij het uitvoeren van onderzoek. Om aan de diverse ontwikkelingen tegemoet te komen zijn er nu drie casusbeschrijvingen. De eerste betreft een klanttevredenheidsonderzoek bij een telefoonmaatschappij. In de tweede casus wordt een onderzoek opgezet in opdracht van de overheid met als doel om verkeersgedrag van automobilisten te beïnvloeden. En in het derde geval staat het ziekteverzuim in een groot bedrijf centraal.
Auteurs:
Dr. D.b. Baarda
Ddr. M.p.m.
De goede
Het ISBN nummer is: 90 207 3030 4.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Basisboek methoden en technieken geeft praktische aanwijzingen voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek, en het rapporteren daarover. Een schematisch overzicht van de onderzoeksfasen vormt het uitgangspunt: elk hoofdstuk behandelt telkens één fase van het schema. Het laatste hoofdstuk gaat over rapportage en aanbevelingen. In de derde herziene druk is een nog grotere samenhang tussen leerdoelen, paragraafindeling, dosering van de leerstof en het bijbehorende beslissingsschema gerealiseerd. De theorie wordt met veel voorbeelden ondersteund. Er zijn diverse opleidingen waarin aandacht wordt geschonken aan de manier waarop onderzoek opgezet en uitgevoerd kan worden. Elementen uit onder andere de psychologie, sociologie, economie en wiskunde spelen hierbij een rol. Ook ontwikkelingen op het gebied van automatisering spelen een steeds belangrijkere rol bij het uitvoeren van onderzoek. Om aan de diverse ontwikkelingen tegemoet te komen zijn er nu drie casusbeschrijvingen. De eerste betreft een klanttevredenheidsonderzoek bij een telefoonmaatschappij. In de tweede casus wordt een onderzoek opgezet in opdracht van de overheid met als doel om verkeersgedrag van automobilisten te beïnvloeden. En in het derde geval staat het ziekteverzuim in een groot bedrijf centraal.
Auteurs:
Dr. D.b. Baarda
Ddr. M.p.m.
De goede
Het ISBN nummer is: 90 207 3030 4.
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268968522
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingbasisboek methoden en techniekenmethoden en technieken van onderzoekbasisboek bouwkundebasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenbasisboek integrale veiligheidbasisboek online marketingbasisboek systeemgericht werkenbasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundebasisboek sociaal werkbasisboek kwalitatief onderzoektegelwijshedenvw turbo actuatorhuggy wuggy slingersheiniken shirtbeovision 14sint puzzeloude loopfietsloopmotor gebruiktrails voor lamellenstartmotor land rover