Opvoeden vanuit het hart€ 6,35
De Conversation Company Steven Van Belleghem
50sinds 4 jun. '25, 19:02
€ 12,85
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,25
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
De Conversation Company
Gebruik de feedback van je klanten nu ook echt.
Auteur: Steven van Belleghem
Uitgever: Duuren Media, Van
Nederlands
Hardcover
9789081516334
Druk: 3
januari 2012
224 pagina's.
2
Bij een (te) laag bod geen reactie.
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.
Gebruik de feedback van je klanten nu ook echt.
Auteur: Steven van Belleghem
Uitgever: Duuren Media, Van
Nederlands
Hardcover
9789081516334
Druk: 3
januari 2012
224 pagina's.
2
Bij een (te) laag bod geen reactie.
Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C's - customer experience, conversatie, content en collaboratie - goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.Na het succes van De Conversation Manager brengt Steven Van Belleghem een verhaal over bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. In De Conversation Company ontdekt u hoe u de klant in de boardroom brengt en zijn feedback ook echt kunt gebruiken.
Advertentienummer: m2275546955
Populaire zoektermen
Advies, Hulp en Training in Boekengeef me de 5 in Advies, Hulp en Trainingsteven pontsteven severijnsteven sterk stripinspanningsfysiologie oefentherapie en trainingsteven raichlensteven erikson boekenmensenkinderen steven ponthulp uit het universumjoe friel training bibletraining gespreksvaardigheden voor social worksteven jamesspoedeisende hulp in Boekenhp 62 inktspeelgoedkast kinderkamer in Commodes en Kastenclarks desert boot damesxmaxxcannondale caad 10 105windscherm zipford navigatie update in Navigatiesoftwarekonijn woudenbergleer banken amsterdamonderstel