Het vijf elementen kookboek Barbara Temelie Beatrice Trebuth€ 7,35
Earned attention - Klaas Weima
80sinds 16 jun. '25, 14:59
€ 9,00
Verzenden
Verzenden voor € 3,15
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
guide to social brand communication and activation
Dutch marketers spend 4 billion euros annually on purchasing media attention. Meanwhile we have a commercial stimulus fired at us every 11 seconds. As a result, consumers zap, skip and block these stimuli, and purchased brand attention loses its appeal. Earned attention describes an alternative way to build brands in the digital age. The brands of tomorrow prefer to talk with people rather than at them.
This practical handbook includes:
+ strategic insights from fifty visionaries;
+ the latest communication models;
+ forty relevant case studies, including KLM, Hi, Miffy, Philips;
+ handy checklists for social brand activation;
+ the answer to how to earn brand attention;
+ the ‘Journey Planner’: six steps to prepare your brand for earned attention.
Klaas Weima is the founder of Energize, an interactive agency which helps brands to generate earned attention. Klaas writes and blogs regularly for Marketingfacts, Tijdschrift voor Marketing, MarketingRSLT, Emerce and MolBlog. He enjoys speaking about his passions, interactive marketing and brands, and hosts his own podcast, SparkCast.
in nette staat, nergens aantekeningen
Ik woon vlak over de grens in Belgie, maar breng het pakketje naar Putte, Woensdrecht om het aan voordelig binnenlands tarief (NL) te verzenden: DHL afhaalpunt: 3,15 euro / levering aan huis: 3,65 euro
Betaling enkel via overschrijving naar rechtstreeks mijn IBAN, geen betaalverzoeken of tikkie, dat is zo dus zonder extra kosten voor beide partijen, ik kies nog steeds voor onderling vertrouwen in deze wereld!
Dutch marketers spend 4 billion euros annually on purchasing media attention. Meanwhile we have a commercial stimulus fired at us every 11 seconds. As a result, consumers zap, skip and block these stimuli, and purchased brand attention loses its appeal. Earned attention describes an alternative way to build brands in the digital age. The brands of tomorrow prefer to talk with people rather than at them.
This practical handbook includes:
+ strategic insights from fifty visionaries;
+ the latest communication models;
+ forty relevant case studies, including KLM, Hi, Miffy, Philips;
+ handy checklists for social brand activation;
+ the answer to how to earn brand attention;
+ the ‘Journey Planner’: six steps to prepare your brand for earned attention.
Klaas Weima is the founder of Energize, an interactive agency which helps brands to generate earned attention. Klaas writes and blogs regularly for Marketingfacts, Tijdschrift voor Marketing, MarketingRSLT, Emerce and MolBlog. He enjoys speaking about his passions, interactive marketing and brands, and hosts his own podcast, SparkCast.
in nette staat, nergens aantekeningen
Ik woon vlak over de grens in Belgie, maar breng het pakketje naar Putte, Woensdrecht om het aan voordelig binnenlands tarief (NL) te verzenden: DHL afhaalpunt: 3,15 euro / levering aan huis: 3,65 euro
Betaling enkel via overschrijving naar rechtstreeks mijn IBAN, geen betaalverzoeken of tikkie, dat is zo dus zonder extra kosten voor beide partijen, ik kies nog steeds voor onderling vertrouwen in deze wereld!
Advertentienummer: m2279848490
Populaire zoektermen
crypto hulpeerste hulp bij oorsuizenAdvies, Hulp en Trainingfinanciele hulppsv trainingeerste hulp bij oorsuizenleef voor hulpstudie hulpscriptie hulp rechtboerderij hulp in Romansklaas bernink in Kunst en Cultuur | Beeldendeerste hulp bij fotograferen in Hobby en Vrije tijdklaas pijlman in Godsdienst en Theologieklaas koopmans in Kunst en Cultuur | Beeldendjeno in Cd's | Klassiektaal van de mediator in Taal | Engelsw202 achterlichten in Verlichtinglegerkisten in Kinderkamer | Inrichting en Decoratievev in Studieboeken en Cursussengarmin quickfit 26 in Sporthorlogesmeubels rotterdam in Stoelenvolvo katwijk in Overige Auto-onderdelensharpei pup in Honden | Bulldogs, Pinschers en Molossersmover kip kompakt in Caravans