Léon-Paul de Rouw - De Servicedesk

100sinds 15 jul. '25, 21:29
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
AuteurLéon-Paul de Rouw

Beschrijving



Ondertitel: Spin in het facilitaire web

Taal: Nederlands; Vlaams

Aan de hand van een logisch stappenplan gaat dit boek in op het ontwerp, de bouw en de verbetering van een facilitaire servicedesk in brede zin. Aan bod komen de uitgangspunten van een servicedesk binnen het 'frontoffice-backoffice'-principe, typering van de facilitaire producten en diensten, de invloed van klanten op de dienstverlening en het ontwerp en de realisatie van een servicedesk. Er is ook ruim aandacht voor het functioneren en competentieontwikkeling van medewerkers in de servicedesk.Er zijn complete beschrijvingen met praktische tips en trucs opgenomen van het FMIS, de servicesite, selfservice, callcenterfunctionaliteit, de servicebalie, accountmanagement, de processen tussen servicedesk en backoffice, kwaliteitsmanagement, sturing en beheersing, competentiemanagement, de producten- en dienstencatalogus, servicedesk en contract- en informatiemanagement en management en organisatie. Ook wordt aandacht besteed aan de invloed van het internet of things op de evolutie van de servicedesk als onderdeel van het in...
Advertentienummer: m2289431371