Onze Vliegers in mei 1940€ 12,50
Doen! Ben Tiggelaar
20sinds 23 jul. '25, 11:53
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,25
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Doen!
Auteur: Ben Tiggelaar
Uitgever: Spectrum
Nederlandstalig
Paperback
288 pagina's
9789027484918
juli 2003.
(R5)
Bij een (te) laag bod geen reactie.
Veranderen van gedrag is een noodzakelijk iets om situaties te kunnen veranderen. Dit geldt voor prive-zaken net zo goed als voor werksituaties. Het veranderingsproces wordt in dit boek in drie fasen uiteengezet: 'get real' (intentiefase); 'make plans' (situatiefase); 'take action' (gedragsfase). Deze veranderingsmethode wordt de 'Basic Change Method' genoemd, die door de auteur met veel kennis van zake gepresenteerd wordt in dit boek. Hij heeft tevens geschreven 'Internet strategie' (1999; herdrukt als 'Internetstrategie 2.0', 2001*) en dit boek was twee jaar achtereen het best verkochte Nederlandstalige managementboek. In beide boeken staan strategische, sociale en gedragsaspecten van innovaties in bedrijven centraal. Het taalgebruik is voor een breed publiek toegankelijk en opmaak, bladspiegel en indeling doen rustig aan en zijn duidelijk. Verwijzingen naar Nederlandse en Engelse literatuur zijn per onderwerp gegroepeerd
Auteur: Ben Tiggelaar
Uitgever: Spectrum
Nederlandstalig
Paperback
288 pagina's
9789027484918
juli 2003.
(R5)
Bij een (te) laag bod geen reactie.
Veranderen van gedrag is een noodzakelijk iets om situaties te kunnen veranderen. Dit geldt voor prive-zaken net zo goed als voor werksituaties. Het veranderingsproces wordt in dit boek in drie fasen uiteengezet: 'get real' (intentiefase); 'make plans' (situatiefase); 'take action' (gedragsfase). Deze veranderingsmethode wordt de 'Basic Change Method' genoemd, die door de auteur met veel kennis van zake gepresenteerd wordt in dit boek. Hij heeft tevens geschreven 'Internet strategie' (1999; herdrukt als 'Internetstrategie 2.0', 2001*) en dit boek was twee jaar achtereen het best verkochte Nederlandstalige managementboek. In beide boeken staan strategische, sociale en gedragsaspecten van innovaties in bedrijven centraal. Het taalgebruik is voor een breed publiek toegankelijk en opmaak, bladspiegel en indeling doen rustig aan en zijn duidelijk. Verwijzingen naar Nederlandse en Engelse literatuur zijn per onderwerp gegroepeerd
Advertentienummer: m2291890440
Populaire zoektermen
crypto hulpeerste hulp bij oorsuizenAdvies, Hulp en Trainingfinanciele hulppsv trainingeerste hulp bij oorsuizenleef voor hulpstudie hulpscriptie hulp rechtboerderij hulp in Romanseerste hulp bij fotograferen in Hobby en Vrije tijdinspanningsfysiologie oefentherapie en training in Studieboeken en Cursussentraining critical appraisal of a topic in Studieboeken en Cursussenhulp doet leven honden in Hobby en Vrije tijdachteruitrijcamera volkswagen tiguan in Volkswagenmuurafstandhouder in Ladders en Trappengolfclubs heren in Golfkonijnen lopik in Konijnenturbo fiat doblo in Motor en Toebehorendistributieriem vervangen fiat in Fiatdji mic 2 in Microfoonsschmink in Hobby en Vrije tijdmt 09 35kw in Motoren | Yamahadesigner boek in Taal | Engels