Teletubbies; Dansen 9789089418142€ 6,80
Procesmanagement 9789052613970 H. de Bruijn
€ 4,15
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
40sinds 4 apr. '23, 10:01
Kenmerken
AuteurH. de Bruijn, E. Ten Heuvelhof
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052613970
Jaar (oorspr.)2008
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Procesmanagement
Auteur: H. de Bruijn, E. Ten Heuvelhof
ISBN: 9789052613970
Conditie: meerdere condities aanwezig
Procesmanagement; deel 2 1e druk is een boek van H. de Bruijn uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613970
Wanneer is een manager of bestuurder een succesvol beslisser? De kans is groot dat in antwoord op deze vraag uitspraken worden gedaan als 'krachtig leider', 'inhoudelijke visie', 'kan weerstanden doorbreken' of 'is zichtbaar'. Blijkbaar associ ren we succesvolle besluitvorming met daadkracht en inhoud. Tegelijk geldt dat de laatste jaren veel managers en bestuurders die voldoen aan dit profiel, zijn vertrokken wegens gebrek aan succes. De succesvolle manager of bestuurder is volgens de auteurs van Procesmanagement iemand die veel aandacht besteedt aan de procesaspecten van verandering. Succesvol management is afhankelijk van de mate waarin anderen - de stakeholders - worden betrokken bij de besluitvorming en hun eigen belangen beschermd zien. Dit boek bevat een groot aantal inzichten over dit 'procesmanagement'. De tweede, geheel herziende druk bestaat uit drie delen. In deel 1 wordt een nadere positionering van procesmanagement gegeven. Het ontwerpen van een proces komt in het tweede deel aan bod. In het derde en laatste deel worden de vier categorie n ontwerpprincipes uitgewerkt:
openheid van besluitvorming; bescherming van de core values van de partijen;
voortgang van de besluitvorming;
inhoud van de besluitvorming.
Titel: Procesmanagement
Auteur: H. de Bruijn, E. Ten Heuvelhof
ISBN: 9789052613970
Conditie: meerdere condities aanwezig
Procesmanagement; deel 2 1e druk is een boek van H. de Bruijn uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613970
Wanneer is een manager of bestuurder een succesvol beslisser? De kans is groot dat in antwoord op deze vraag uitspraken worden gedaan als 'krachtig leider', 'inhoudelijke visie', 'kan weerstanden doorbreken' of 'is zichtbaar'. Blijkbaar associ ren we succesvolle besluitvorming met daadkracht en inhoud. Tegelijk geldt dat de laatste jaren veel managers en bestuurders die voldoen aan dit profiel, zijn vertrokken wegens gebrek aan succes. De succesvolle manager of bestuurder is volgens de auteurs van Procesmanagement iemand die veel aandacht besteedt aan de procesaspecten van verandering. Succesvol management is afhankelijk van de mate waarin anderen - de stakeholders - worden betrokken bij de besluitvorming en hun eigen belangen beschermd zien. Dit boek bevat een groot aantal inzichten over dit 'procesmanagement'. De tweede, geheel herziende druk bestaat uit drie delen. In deel 1 wordt een nadere positionering van procesmanagement gegeven. Het ontwerpen van een proces komt in het tweede deel aan bod. In het derde en laatste deel worden de vier categorie n ontwerpprincipes uitgewerkt:
openheid van besluitvorming; bescherming van de core values van de partijen;
voortgang van de besluitvorming;
inhoud van de besluitvorming.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1477543408
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoprocesmanagement in de praktijkpincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havonexus 3 shifternvph catalogus in Nederlanddigimon ps4keuken apothekerskast in Keukenelemententaxidermie ogen