Moederteit (9789057125997, Lucy Jones) (Lucy Jones)€ 17,99
Het emotie effect (9789402711165, Greg Hoffman)
€ 15,99
Verzenden
271sinds 12 feb. '24, 14:57
Kenmerken
ConditieNieuw
Beschrijving
Het emotie effect
Uitgeverij: HarperCollins
ISBN: 9789402711165
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.
'Een merk is geen logo, het is een verhaal. Dit boek laat zien hoe toewijding aan onze creativiteit elk verhaal beter kan maken.' Seth Godin, auteur van This is Marketing
'Het emotie-effect biedt niet alleen een aangrijpend inzicht in hoe de meest iconische campagnes in de geschiedenis zijn bedacht, maar is ook een liefdesbrief aan de kracht van zingeving en doelstellingen in ons werk.' Bruce Daisley, auteur van Plezier in je werk
'Het emotie-effect staat vol opmerkelijke verhalen uit Greg Hoffmans tijd bij Nike. Een echte aanrader.' Professor Jonah Berger, auteur van Buzz
'Met deze pageturner weet Greg Hoffman je op zeer persoonlijke wijze mee zijn verhaal in te trekken en deelt hij zijn opgedane lessen, kennis en handvatten van zijn 'creatieve reis' bij Nike.' Adformatie
Gratis verzending bij besteding vanaf €30 euro (daaronder €3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie "als nieuw" zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: 06-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik op onderstaande link:
Uitgeverij: HarperCollins
ISBN: 9789402711165
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.
Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.
Het emotie-effect viert vindingrijkheid en bewijst dat creativiteit een vaardigheid is die iedereen kan leren.
'Een merk is geen logo, het is een verhaal. Dit boek laat zien hoe toewijding aan onze creativiteit elk verhaal beter kan maken.' Seth Godin, auteur van This is Marketing
'Het emotie-effect biedt niet alleen een aangrijpend inzicht in hoe de meest iconische campagnes in de geschiedenis zijn bedacht, maar is ook een liefdesbrief aan de kracht van zingeving en doelstellingen in ons werk.' Bruce Daisley, auteur van Plezier in je werk
'Het emotie-effect staat vol opmerkelijke verhalen uit Greg Hoffmans tijd bij Nike. Een echte aanrader.' Professor Jonah Berger, auteur van Buzz
'Met deze pageturner weet Greg Hoffman je op zeer persoonlijke wijze mee zijn verhaal in te trekken en deelt hij zijn opgedane lessen, kennis en handvatten van zijn 'creatieve reis' bij Nike.' Adformatie
Gratis verzending bij besteding vanaf €30 euro (daaronder €3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie "als nieuw" zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: 06-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik op onderstaande link:
Advertentienummer: a1498479134
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingde emotie encyclopedie tweedehandssamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukpioneer minisetcorsair onehaco meubel in Televisiemeubelssonos luidsprekerkoelstra campingbed in Babywiegjes en Ledikantenkunststof tuintafel wit in Tuinsets en Loungesetssparta 28 inch in Elektrische fietsenkentekenplaat camera in Auto diversenschuurmachine nijmegenbang olufsen in Auto-onderdelen