Public relations 9789014054353

€ 5,95
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
00sinds 6 apr. '24, 06:24
Deel via
of

Kenmerken

Auteur
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789014054353
Jaar (oorspr.)1997

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Public relations
ISBN: 9789014054353
Conditie: Goed

Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Maar vanuit de samenleving wordt tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Overal die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen en te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.

Deze vierde - geheel herziene - druk van Public Relations biedt inzicht in de manier waarop een dergelijk beleid tot stand komt. Leidraad bij dat beleid is de visie dat public relations in alle onderdelen van de organisatie doorwerkt.

Talrijke praktijkvoorbeelden verduidelijken wat public relations betekent, van concept tot en met strategie en uitvoering. Tevens wordt de rol van public relations in verschillende branches en maatschappelijke sectoren verder uitgewerkt.

Public Relation inspireert de lezer bij het uitvoeren van zijn of haar al dan niet leidinggevende functie in de praktijk. Door de didactische opzet is dit boek bijzonder geschikt bij de studie ter voorbereiding op een carrière in dit vakgebied. Naast Public Relations verschijnt een studentenwerkboek. Samen met dit werkboek is Pubic Relations ook voor docenten een inspiratiebron bij het opzetten van de lessen.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1500440529