Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Schokgolf 9789053527009 J. van Ginneken
€ 5,45
Verzenden
10sinds 4 sep. '24, 16:07
Kenmerken
AuteurJ. van Ginneken
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789053527009
Jaar (oorspr.)2001
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Schokgolf
Auteur: J. van Ginneken
ISBN: 9789053527009
Conditie: Als nieuw
Schokgolf 1e druk is een boek van J. van Ginneken uitgegeven bij Boom Lemma Uitgevers. ISBN 9789053527009
Het is fantastisch! Het is een ramp! Het is een schande!.
Er gaat bijna geen week voorbij of de massamedia en de publieke opinie zijn plotseling in grote beroering over een nieuw ontstane kwestie of 'issue'. Er is bijna geen publieke figuur of organisatie. geen product of dienst. die er niet vroeg of laat mee te maken krijgt. Hoe ontstaan hypes, scares, crises en andere plotselinge omslagen in de publieke opinie?
De gangbare methoden van enqu te-onderzoek, inhoudsanalyse en 'issues management'verschaffen maar zeer gedeeltelijk zicht op de onderliggende dynamiek van dergelijke stemmingsomstagen. Schokgolf geeft een praktische kijk op de betrokken processen. Het problematiseert de gelaagdheid en tegenstrijdigheid van beeldvorming, het potentieeL voor verschuivingen en omkeringen. Het geeft eenaantal handvatten om beter in te spelen op de psychodynamieken sociodynamiek van grillige percepties.
Schokgolf is vooral een praktijkboek voor de communicatiebranche. Daarnaast is het geschikt voor iedereen die ge nteresseerd is in issue-analyse.
Titel: Schokgolf
Auteur: J. van Ginneken
ISBN: 9789053527009
Conditie: Als nieuw
Schokgolf 1e druk is een boek van J. van Ginneken uitgegeven bij Boom Lemma Uitgevers. ISBN 9789053527009
Het is fantastisch! Het is een ramp! Het is een schande!.
Er gaat bijna geen week voorbij of de massamedia en de publieke opinie zijn plotseling in grote beroering over een nieuw ontstane kwestie of 'issue'. Er is bijna geen publieke figuur of organisatie. geen product of dienst. die er niet vroeg of laat mee te maken krijgt. Hoe ontstaan hypes, scares, crises en andere plotselinge omslagen in de publieke opinie?
De gangbare methoden van enqu te-onderzoek, inhoudsanalyse en 'issues management'verschaffen maar zeer gedeeltelijk zicht op de onderliggende dynamiek van dergelijke stemmingsomstagen. Schokgolf geeft een praktische kijk op de betrokken processen. Het problematiseert de gelaagdheid en tegenstrijdigheid van beeldvorming, het potentieeL voor verschuivingen en omkeringen. Het geeft eenaantal handvatten om beter in te spelen op de psychodynamieken sociodynamiek van grillige percepties.
Schokgolf is vooral een praktijkboek voor de communicatiebranche. Daarnaast is het geschikt voor iedereen die ge nteresseerd is in issue-analyse.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505182033
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havochristel krukkertreparatieset mobiele telefoonwandborden delfts blauw in Wandborden en Tegelsascona 400aphaburberry horlogevijver lavadvd diamantbougiekabel scootervijvervissen almere