Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Enterprise intelligence 9789059720138 J.H.A.M. Rodenberg
€ 34,40
Verzenden
00sinds 4 sep. '24, 16:23
Kenmerken
AuteurJ.H.A.M. Rodenberg
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789059720138
Jaar (oorspr.)2004
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Enterprise intelligence
Auteur: J.H.A.M. Rodenberg
ISBN: 9789059720138
Conditie: Als nieuw
Enterprise intelligence is een relatief nieuwe managementdiscipline die in snel toenemende mate acceptatie vindt in het internationale bedrijfsleven. Rodenberg beschrijft in dit boek de enorme dynamiek in de snel veranderende internationale markten en hoe ondernemingen met het toepassen van intelligence een continue goede performance op hun markten kunnen realiseren.
Uitvoerig komen de dimensie in data, informatie, kennis en intelligence aanbod ondersteund met tientallen schema's, quotes en case studies van onder meer Unilever, Cisco, Boeing, DuPont, GE, Wal Mart, Roche, NutraSweet, Shell, Nokia, Xerox, Canon, Heineken, en KLM.
Josèph H.A.M. Rodenberg RM vervulde marketing- en managementposities bij Philips Zwitserland, Numico, Dr. Oetker Groep en R.J. Reynolds Tobacco. In 2002-2003 was hij Senior Advisor bij Arthur D. Little Benelux. Sinds 1996 is hij directeur van Rodenberg Tillman & Associates, consultants actief in intelligence based strategische marketing- en management-vraagstukken. Hij is auteur van het eerste Nederlandstalige boek over Business- en Competitive Intelligence getiteld Business en Competitive Intelligence, management-discipline in de 21ste Eeuw.
Titel: Enterprise intelligence
Auteur: J.H.A.M. Rodenberg
ISBN: 9789059720138
Conditie: Als nieuw
Enterprise intelligence is een relatief nieuwe managementdiscipline die in snel toenemende mate acceptatie vindt in het internationale bedrijfsleven. Rodenberg beschrijft in dit boek de enorme dynamiek in de snel veranderende internationale markten en hoe ondernemingen met het toepassen van intelligence een continue goede performance op hun markten kunnen realiseren.
Uitvoerig komen de dimensie in data, informatie, kennis en intelligence aanbod ondersteund met tientallen schema's, quotes en case studies van onder meer Unilever, Cisco, Boeing, DuPont, GE, Wal Mart, Roche, NutraSweet, Shell, Nokia, Xerox, Canon, Heineken, en KLM.
Josèph H.A.M. Rodenberg RM vervulde marketing- en managementposities bij Philips Zwitserland, Numico, Dr. Oetker Groep en R.J. Reynolds Tobacco. In 2002-2003 was hij Senior Advisor bij Arthur D. Little Benelux. Sinds 1996 is hij directeur van Rodenberg Tillman & Associates, consultants actief in intelligence based strategische marketing- en management-vraagstukken. Hij is auteur van het eerste Nederlandstalige boek over Business- en Competitive Intelligence getiteld Business en Competitive Intelligence, management-discipline in de 21ste Eeuw.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505221185
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoetagere kartongiant mcm carbonkesselmini cooper coupe in Minimuren spuitenkoning van katoren dvdpandora amethistvintage in Boxenbrandweer, brandweerauto, brandweerwagen in Geschiedenis, Regiobaby manege