STRATEGISCHE MARKETINGPLANNING 9789014048260 R.A.Q. van Min

€ 13,04
Verzenden
20sinds 4 sep. '24, 16:36
Deel via
of

Kenmerken

AuteurR.A.Q. van Min
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789014048260
Jaar (oorspr.)1993

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: STRATEGISCHE MARKETINGPLANNING
Auteur: R.A.Q. van Min
ISBN: 9789014048260
Conditie: Beetje gebruikt

De eerste druk van Strategische marketingplanning werd zowel in het bedrijfsleven als bij opleidingen gekwalificeerd als de eerste en enige Nederlandse publikatie over dit actuele onderwerp. Het verschaft de lezer inzicht in het strategische denken en in de factoren die van belang zijn bij het opstellen van een marketingplan. De derde druk is uitgebreid met de meest recente ontwikkelingen op het gebied van strategie en marketingplanning en legt nog meer de nadruk op de strategische taken van lijnfunctionarissen en de noodzaak van regelmatige beleidsaanpassingen. Strategische marketingplanning is een praktisch instrument voor al die functionarissen die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van marktstrategieën op ondernemmings- en produktniveau. De handige checklists leiden tot een bewustere aanpak. Voor marketingstudenten aan universiteiten, HEAO's, SRM en andere onderwijsinstellingen is dit boek van belang, omdat het hen inzicht verschaft in de praktijkervaringen met strategische marketingplanning.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1505254069