A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Interne communicatie 9789023232476 E. Reijnders
€ 6,85
Verzenden
10sinds 4 sep. '24, 16:53
Kenmerken
AuteurE. Reijnders
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789023232476
Jaar (oorspr.)1997
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Interne communicatie
Auteur: E. Reijnders
ISBN: 9789023232476
Conditie: Als nieuw
Interen communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presternen. Het boek Interne communiceren: aanpak en achtergronden wil professionals en leidinggevenden helpen de communicatie in hun organisatie(-onderdeel) te verbeteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 is een korte plaatsbepaling. Het geeft een visie op interne communicatie en beschrijft de context van de veranderende organisatie en van de rol van communicatie daarin. Deel 2 vormt de kern van het boek: praktijkgerichte 'modules' om de diverse aspecten van interne communicatie te onderzoeken en te verbeteren. Onderwerpen die daarbij aan bod komen zijn bijvoorbeeld: . het ontwikkelen van een beleidsplan voor interne communicatie; . beter samenwerken binnen en tussen teams; . de veranderende rol van de manager; . het opzetten en onderling afstemmen van diverse overlegvormen; . het communiceren over de re
Titel: Interne communicatie
Auteur: E. Reijnders
ISBN: 9789023232476
Conditie: Als nieuw
Interen communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presternen. Het boek Interne communiceren: aanpak en achtergronden wil professionals en leidinggevenden helpen de communicatie in hun organisatie(-onderdeel) te verbeteren. Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 is een korte plaatsbepaling. Het geeft een visie op interne communicatie en beschrijft de context van de veranderende organisatie en van de rol van communicatie daarin. Deel 2 vormt de kern van het boek: praktijkgerichte 'modules' om de diverse aspecten van interne communicatie te onderzoeken en te verbeteren. Onderwerpen die daarbij aan bod komen zijn bijvoorbeeld: . het ontwikkelen van een beleidsplan voor interne communicatie; . beter samenwerken binnen en tussen teams; . de veranderende rol van de manager; . het opzetten en onderling afstemmen van diverse overlegvormen; . het communiceren over de re
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505298077
Populaire zoektermen
geweldloze communicatie boekmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingboeken marketing en communicatiesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenleerboek interne geneeskundehandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editieopel corsa 1.3 cdtiporsche pet in Hoeden en Pettenpeugeot 504 oldtimerhp 8610 in Printerskoe porseleinpeugeot 208 1.2kunstbloemen osskoninklijke luchtmacht in Militaria, Algemeenfinal fantasy opus 1kaarsen in Gereedschap en Instrumenten