Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Handboek kerk en social media 9789023926504
€ 5,60
Verzenden
40sinds 4 sep. '24, 16:57
Kenmerken
Auteur[{:name=>"Frank G. Bosman"
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789023926504
Jaar (oorspr.)2012
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Handboek kerk en social media
Auteur: [{:name=>"Frank G. Bosman"
ISBN: 9789023926504
Conditie: Beetje gebruikt
We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning.
Sinds kort is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIngroepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals, Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel kerken nog een brug te ver.
Eric van den Berg (auteur van het 'Handboek kerk en internet') en Frank Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe kerken zich effectief kunnen verbinden met 'social media'.
Het resultaat mag er zijn: dit boek introduceert de verschillende social media, bespreekt strategische modellen voor het gebruik ervan en bevat prikkelende analyses en heldere theologische doordenkingen rond het thema.
Aan dit handboek werken auteurs mee uit katholieke en protestantse kring die geworven zijn via crowdsourcing. Naast Eric van den Berg en Frank Bosman zijn dat mediapriester Roderick Vonhögen, twitterende zuster Marianne van Haastrecht osc, evangelische blogger Johannes van den Akker, assistent-hoogleraar sociologie en media Johan Roeland, projectmanager Theo Zijderveld, bisdompriester Anton ten Klooster en theoloog en onderwijskundige Jos de Kock.
Titel: Handboek kerk en social media
Auteur: [{:name=>"Frank G. Bosman"
ISBN: 9789023926504
Conditie: Beetje gebruikt
We steken met elkaar steeds meer tijd in social media, maar toch doen kerken er nog weinig tot niets mee. Dit handboek maakt kerken wakker en biedt visie en praktische ondersteuning.
Sinds kort is de Twitterkerkdienst doorgebroken, LinkedIngroepen worden ingezet voor de kennisbevordering onder kerkelijke professionals, Facebook is er voor de opbouw van de lokale kerkgemeenschap en YouTube voor catechese. Toch zijn sociale media voor veel kerken nog een brug te ver.
Eric van den Berg (auteur van het 'Handboek kerk en internet') en Frank Bosman (cultuurtheoloog en bekend blogger) riepen daarom christelijke auteurs op om een antwoord te geven op de vraag hoe kerken zich effectief kunnen verbinden met 'social media'.
Het resultaat mag er zijn: dit boek introduceert de verschillende social media, bespreekt strategische modellen voor het gebruik ervan en bevat prikkelende analyses en heldere theologische doordenkingen rond het thema.
Aan dit handboek werken auteurs mee uit katholieke en protestantse kring die geworven zijn via crowdsourcing. Naast Eric van den Berg en Frank Bosman zijn dat mediapriester Roderick Vonhögen, twitterende zuster Marianne van Haastrecht osc, evangelische blogger Johannes van den Akker, assistent-hoogleraar sociologie en media Johan Roeland, projectmanager Theo Zijderveld, bisdompriester Anton ten Klooster en theoloog en onderwijskundige Jos de Kock.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505307349
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiesocial work in Studie en Cursussamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwohandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenwheelie machinepoppenmeubeltjescybex gazelle s in Kinderwagensnms spaarbankereader pocketbookspace age kapstoktoverlantaarn in Verzamelenvolvo oudewater in Auto'svoorraadbussen in Curiosa en Brocante4711 flesjes in Antiek en Kunst