Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Scoren met free publicity 9789461260703 Ellen Salverda
€ 6,15
Verzenden
00sinds 4 sep. '24, 17:12
Kenmerken
AuteurEllen Salverda
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789461260703
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Scoren met free publicity
Auteur: Ellen Salverda
ISBN: 9789461260703
Conditie: Beetje gebruikt
Wil je dat de hele wereld weet wat jouw organisatie te vertellen heeft? Verspil dan geen geld aan kostbare reclame, maar kies voor free publicity. Trek aandacht voor je nieuws via online en offline media en bereik meer mensen op een geloofwaardige en betaalbare manier.
'Scoren met free publicity' zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips. Journalisten en bloggers vertellen welk nieuws zij interessant vinden. En ondernemende organisaties als Brand Expedition, Tony's Chocolonely en de Zwarte Cross doen uit de doeken hoe zij een miljoenenpubliek bereikten.
Ontdek welke verhalen journalisten en bloggers interessant vinden. Lees hoe je nieuws maakt en efficiënt verspreidt. Dit boek biedt alle tools die je nodig hebt om direct aan de slag te gaan met succesvol aandacht te genereren voor jouw organisatie.
Engelien Reitsma van Simmertwirre en Ellen Salverda van Salverda Communicatie hebben jarenlange ervaring met journalistiek en marketingcommunicatie. Ze weten als geen ander hoe belangrijk het is dat je meedenkt met de media om nieuws te genereren dat mediaconsumenten raakt.
Titel: Scoren met free publicity
Auteur: Ellen Salverda
ISBN: 9789461260703
Conditie: Beetje gebruikt
Wil je dat de hele wereld weet wat jouw organisatie te vertellen heeft? Verspil dan geen geld aan kostbare reclame, maar kies voor free publicity. Trek aandacht voor je nieuws via online en offline media en bereik meer mensen op een geloofwaardige en betaalbare manier.
'Scoren met free publicity' zit boordevol inspirerende voorbeelden en praktische tips. Journalisten en bloggers vertellen welk nieuws zij interessant vinden. En ondernemende organisaties als Brand Expedition, Tony's Chocolonely en de Zwarte Cross doen uit de doeken hoe zij een miljoenenpubliek bereikten.
Ontdek welke verhalen journalisten en bloggers interessant vinden. Lees hoe je nieuws maakt en efficiënt verspreidt. Dit boek biedt alle tools die je nodig hebt om direct aan de slag te gaan met succesvol aandacht te genereren voor jouw organisatie.
Engelien Reitsma van Simmertwirre en Ellen Salverda van Salverda Communicatie hebben jarenlange ervaring met journalistiek en marketingcommunicatie. Ze weten als geen ander hoe belangrijk het is dat je meedenkt met de media om nieuws te genereren dat mediaconsumenten raakt.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505342497
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoopel vivaro 2900waskom 25 cmwereldbolletjejacob zech florence in Sieraden en Tassenmarklin c rails wisselsmexicaanse oven in Tuin en Terrasvan henk in Modernaustria in Antiek en Kunstpaaseiland bloempotnoordwijk in Steps