A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Handboek e-business 9789462365483 Boudewijn Raessens
€ 15,80
Verzenden
00sinds 4 sep. '24, 17:13
Kenmerken
AuteurBoudewijn Raessens
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789462365483
Jaar (oorspr.)2015
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Handboek e-business
Auteur: Boudewijn Raessens
ISBN: 9789462365483
Conditie: Beetje gebruikt
Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst.
In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is 'connected', mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en
de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het 'internet of things', wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is 'top of mind' bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om 'digitaal' in het centrum van elke strategie te plaatsen.
Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.
Titel: Handboek e-business
Auteur: Boudewijn Raessens
ISBN: 9789462365483
Conditie: Beetje gebruikt
Beter presterende bedrijven vinden voortdurend manieren om de input van de klant te verzamelen en te gebruiken. Succesvolle bedrijven creëren waarde voor de klant, voor de medewerkers, voor de investeerders en voor de samenleving. De winnaars van de toekomst zijn bedrijven die online en offline echt weten te integreren, die waarde bieden op verschillende momenten en daardoor relevant zijn voor de klant. 'Je gaat het pas zien als je het door hebt', zei Johan Cruijff. Strategie gaat beperkt over de huidige situatie, het gaat veel meer over het begrijpen van de toekomstige situatie; geen analyse van het verleden, maar een voorbereiding op de toekomst.
In Handboek e-business leer je meer over de invloed van ICT op vandaag en morgen. De toekomst is 'connected', mensen en machines zijn via internet met elkaar verbonden. Digitale transformatie is het verbinden van de fysieke en
de virtuele wereld. Dit nieuw netwerk is het 'internet of things', wat een verschuiving met zich meebrengt van dingen naar ervaringen, van functies naar gebruiksgemak. Het is the age of algorithms. Voor een organisatie is het van belang om te leren omgaan met de enorme explosie van data met als doel het personaliseren van producten en diensten. Met het toenemend belang van ICT binnen de strategie, verandert de manier waarop organisaties ermee omgaan. Niet langer zien we ICT aan de zijlijn als dienstverlener. ICT is 'top of mind' bij directie, marketing en andere disciplines. Handboek e-business geeft de manager vele voorbeelden en handvatten om 'digitaal' in het centrum van elke strategie te plaatsen.
Dr. Boudewijn Raessens observeert en interpreteert ontwikkelingen op het gebied van 'connectiviteit', innovatie, technologie, (e-)business en marketing. Hij bezit de vaardigheid om te schakelen tussen relevante praktische details en strategie. Andere publicaties van hem zijn Ondernemen in een veranderende wereld en Toekomstonderzoek, basis voor actie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505345287
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiesamengevat economie havobusiness model generatiealgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwohandboek mediationstatistical methods for business and economicswinterling marktleuthen bavaria in Antiek en Kunstyakaripom ti domholophane lampknaakrugpatch in Overige accessoiresmercedes cla 45 amg occasionsexy westmijn naam is anne in Boekenlibelles in Breien en Haken