Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Zet je klant centraal! 9789463011006 Evelien van Damme
€ 7,95
Verzenden
90sinds 4 sep. '24, 17:17
Kenmerken
AuteurEvelien van Damme
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789463011006
Jaar (oorspr.)2017
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Zet je klant centraal!
Auteur: Evelien van Damme
ISBN: 9789463011006
Conditie: Als nieuw
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen.In het boek Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes?Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence.Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.
Titel: Zet je klant centraal!
Auteur: Evelien van Damme
ISBN: 9789463011006
Conditie: Als nieuw
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal?Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de vraag hoe om te gaan met deze ontwikkelingen en hoe stappen te zetten om in alle facetten van de organisatie commercieel gedachtegoed terug te laten komen. Daar ligt de sleutel om goed aan de klantwensen te voldoen.In het boek Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie lees je hoe je deze transformatie maakt vanuit een integrale aanpak. Ook delen 25 commercieel directeuren hun visie en lessen in het boek. Aan het woord komen directeuren van onder meer Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce. Wees bereid je kwetsbaar op te stellen en open te staan voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Aan welke knop ga jij draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes?Roy Klaassen is Managing Partner bij Kirkman Company. Roy begeleidt grote transformatieprojecten onder andere op het gebied van Customer Excellence. Roy spreekt en publiceert over het thema Customer Excellence.Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505357045
Populaire zoektermen
het gezin centraalmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukblouse met rucheslego 60146olifantenpakwd elementsjohn breedgolf 3 gti editionkofferbakmat mercedes clakia picanto 14 inch wieldoppenjohn hattie in Boekengilera dna blok