A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Klanten, wat moet je ermee? 9789491197734
€ 13,04
Verzenden
80sinds 4 sep. '24, 17:20
Kenmerken
AuteurMarijn van der Starre
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789491197734
Jaar (oorspr.)2017
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Klanten, wat moet je ermee?
Auteur: Marijn van der Starre
ISBN: 9789491197734
Conditie: Als nieuw
In dit inspirerende managementboek neem hr-professional Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij de Efteling en Jumbo en gestaafd met vele praktijkvoorbeelden (o.a. van McDonald's, Rabobank, gemeente Eindhoven, Fontys Hogescholen en natuurlijk de Efteling), onderzoek en de nodige theorie.
Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.
De resultaten mogen er zijn:
-meer omzet en rendement
-de juiste focus voor je organisatie
-klanten die blijven terugkomen
-innovatie
-bevlogen medewerkers
Dat wil toch iedereen?
Marijn van der Starre werkt sinds 2009 bij de Efteling als senior hr-adviseur. Daar heeft hij zich onder andere bezig gehouden met organisatie-ontwikkeling met resultaten om trots op te zijn.
Titel: Klanten, wat moet je ermee?
Auteur: Marijn van der Starre
ISBN: 9789491197734
Conditie: Als nieuw
In dit inspirerende managementboek neem hr-professional Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij de Efteling en Jumbo en gestaafd met vele praktijkvoorbeelden (o.a. van McDonald's, Rabobank, gemeente Eindhoven, Fontys Hogescholen en natuurlijk de Efteling), onderzoek en de nodige theorie.
Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.
De resultaten mogen er zijn:
-meer omzet en rendement
-de juiste focus voor je organisatie
-klanten die blijven terugkomen
-innovatie
-bevlogen medewerkers
Dat wil toch iedereen?
Marijn van der Starre werkt sinds 2009 bij de Efteling als senior hr-adviseur. Daar heeft hij zich onder andere bezig gehouden met organisatie-ontwikkeling met resultaten om trots op te zijn.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505363480
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havohoe laat ik mijn klanten kwispelenalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementweg ermeeprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiekantelbare tafelglazen schuifwand getint glaskeramiek vlindersnikon d3x occasionpfenningdakdragers volvo 850 in Dakdragersbaltoywindlicht ijzerzitzak rosegazelle orange groningen