Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Het marketingwiel 9789023248033 Sjors van Leeuwen
€ 20,00
Verzenden
20sinds 13 sep. '24, 00:53
Kenmerken
AuteurSjors van Leeuwen
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789023248033
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Het marketingwiel
Auteur: Sjors van Leeuwen
ISBN: 9789023248033
Conditie: Als nieuw
Het Marketingwiel bevat tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media.Dit boek geeft praktische handvatten om klanten aan te trekken en te behouden, met meer omzet en meer winst als resultaat. Het Marketingwiel is dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB.Dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKBOm succesvol te worden, zijn niet alleen een goed idee, durf en hard werken noodzakelijk, maar ook een doelgerichte en gestructureerde aanpak. Door de verschillende elementen van het marketingwiel stapsgewijs voor jezelf en jouw bedrijf in kaart te brengen, realiseer je een succesvolle marketingaanpak op maat.Het Marketingwiel geeft een praktische aanpak voor het opstellen van een marketingplan. Een plan waarmee je in 7 stappen succesvol je eigen marketingdoelen realiseert.Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM, strategie, marketing en internet.Zet koers naar meer klanten en meer winst!
Titel: Het marketingwiel
Auteur: Sjors van Leeuwen
ISBN: 9789023248033
Conditie: Als nieuw
Het Marketingwiel bevat tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media.Dit boek geeft praktische handvatten om klanten aan te trekken en te behouden, met meer omzet en meer winst als resultaat. Het Marketingwiel is dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKB.Dé aanpak voor ZZP-ers en ondernemers in het MKBOm succesvol te worden, zijn niet alleen een goed idee, durf en hard werken noodzakelijk, maar ook een doelgerichte en gestructureerde aanpak. Door de verschillende elementen van het marketingwiel stapsgewijs voor jezelf en jouw bedrijf in kaart te brengen, realiseer je een succesvolle marketingaanpak op maat.Het Marketingwiel geeft een praktische aanpak voor het opstellen van een marketingplan. Een plan waarmee je in 7 stappen succesvol je eigen marketingdoelen realiseert.Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM, strategie, marketing en internet.Zet koers naar meer klanten en meer winst!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505632807
Populaire zoektermen
sjors en sjimmiemarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsjors en sjimmie waardesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwosjors in Stripboekensjors en sjimmie verkopenpincode economiebmw 316 in Auto'scomposition mediamarshmello kledingdelfts blauw lamp10584 duplo in Duplo en Legolmc accessoiresconcertgitaarkast demonteren in Kasten18 inch breedset in Banden en Velgenhoge laarzen 43 in Schoenen