Mind the gap – Stappenplan en imago

Bieden
Verzenden
31sinds 13 sep. '24, 21:48
Deel via
of

Kenmerken

Jaar (oorspr.)2004
Productnummer (ISBN)9789085060307
OnderwerpEconomie en Marketing
ConditieGelezen
AuteurJaap van der Grinten

Beschrijving

Mind the gap – Stappenplan en imago

(Jaap van der Grinten)

Iedere organisatie werkt aan haar imago. Wat vindt de medewerker van ons bedrijf? Hoe kijkt een aandeelhouder naar ons? Wat denkt de klant? Willen we als jong en dynamisch gezien worden? Of liever professioneel en innovatief? Ofwel: komt het huidige beeld eigenlijk wel overeen met het gewenste imago? In dit boek leert de lezer stapsgewijs hoe hij een gap-analyse moet uitvoeren. (Een gap-analyse brengt het verschil tussen de identiteit en het gewenste imago van een organisatie in kaart). Wat een swot-analyse is voor marketingmanagers, zou een gap-analyse moeten zijn voor communicatiemanagers.

Mind the GAP is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.

 

Paperback,80 pag.

Uitg. Boom, 2004

 

ISBN 9789085060307

 

Alleen verzenden, niet ophalen

Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd

Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd

Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd

Advertentienummer: a1505788115