Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff
€ 20,35
Verzenden
00sinds 27 sep. '24, 03:20
Kenmerken
AuteurEric Boot
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789001853204
Jaar (oorspr.)2018
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff
Auteur: Eric Boot
ISBN: 9789001853204
Conditie: Als nieuw
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;- met actuele bedrijfscasussen;- aandacht voor zowel online als offline marketing.Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Titel: Grondslagen van de marketing / Werkboek / Noordhoff
Auteur: Eric Boot
ISBN: 9789001853204
Conditie: Als nieuw
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;- met actuele bedrijfscasussen;- aandacht voor zowel online als offline marketing.Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing.De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen.Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1506203006
Populaire zoektermen
grondslagen van de marketing in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing 9e drukprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editiegrondslagen van de marketing 10e drukinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiewerkboek wiscat pabomarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatieveho mr7wittenborg in Koffiezetapparatenstudio te huur den heldertrainingspak jaren 80 tweedehandscube acid 29ershabbies roodkarper tas in Karpervissenlat om lat betimmering fordemaille ketel groen in Antiek en Kunstsundek heren