VERKADE ALBUM HERFST 9789021531847 Jac.P. Thijsse€ 9,80
Hot spots / Business bibliotheek 9789047000549 Lynda Gratton
€ 34,40
Verzenden
10sinds 2 okt. '24, 09:24
Kenmerken
AuteurLynda Gratton
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789047000549
Jaar (oorspr.)2007
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Hot spots / Business bibliotheek
Auteur: Lynda Gratton
ISBN: 9789047000549
Conditie: Als nieuw
Waarom bruisen sommige teams, afdelingen enorganisaties van energie en creativiteit enandere niet? Hoe kun je stilstand voorkomen enbroedplaatsen van creativiteit, actie en energieaanmoedigen? Als je in een hotspot bent, weetje het meteen: je voelt het tot in je poriën entintelt van de energie, de lucht zindert van deideeën. Hoe ontstaat een hotspot? In welkeomgeving kan een hotspot ontstaan?Managementgoeroe Lynda Gratton geeftantwoord op deze vragen, aan de hand vandiepgaand onderzoek bij marktleiders zoals bp,Nokia, Adidas, Linux, Goldman Sachs en Unilever.Ze schetst de condities en omstandighedendie bevorderlijk zijn voor het ontstaan engedijen van hotspots. Daarbij is vooral belangrijkdat er een open, creatieve samenwerkingbestaat tussen afdelingen onderling en metklanten buiten het bedrijf. Gratton geeft hetbenodigde gereedschap om een hoger niveauvan effectiviteit en productiviteit te bereiken.
Titel: Hot spots / Business bibliotheek
Auteur: Lynda Gratton
ISBN: 9789047000549
Conditie: Als nieuw
Waarom bruisen sommige teams, afdelingen enorganisaties van energie en creativiteit enandere niet? Hoe kun je stilstand voorkomen enbroedplaatsen van creativiteit, actie en energieaanmoedigen? Als je in een hotspot bent, weetje het meteen: je voelt het tot in je poriën entintelt van de energie, de lucht zindert van deideeën. Hoe ontstaat een hotspot? In welkeomgeving kan een hotspot ontstaan?Managementgoeroe Lynda Gratton geeftantwoord op deze vragen, aan de hand vandiepgaand onderzoek bij marktleiders zoals bp,Nokia, Adidas, Linux, Goldman Sachs en Unilever.Ze schetst de condities en omstandighedendie bevorderlijk zijn voor het ontstaan engedijen van hotspots. Daarbij is vooral belangrijkdat er een open, creatieve samenwerkingbestaat tussen afdelingen onderling en metklanten buiten het bedrijf. Gratton geeft hetbenodigde gereedschap om een hoger niveauvan effectiviteit en productiviteit te bereiken.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1506338512
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havobusiness model generatiealgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwostatistical methods for business and economicscore business boekpincode economieprincipes van marketing 8e editieanime posterskawasaki ltd 550gips schilderijkookaihandoek warmergoedkope bestrating opritcbr 600rr in Hondaturnen pakbolrooster in Ventilatie en Afzuiginggalajurk crème