Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Mediastorm 9789082331073 Thijs Muller
€ 15,40
Verzenden
10sinds 1 nov. '24, 08:00
Kenmerken
AuteurThijs Muller
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082331073
Jaar (oorspr.)2020
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Mediastorm
Auteur: Thijs Muller
ISBN: 9789082331073
Conditie: Als nieuw
MediastormNieuwe creativiteit in een revolutionaire tijdIn een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken……is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand?Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren.Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen.Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus.Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.
Titel: Mediastorm
Auteur: Thijs Muller
ISBN: 9789082331073
Conditie: Als nieuw
MediastormNieuwe creativiteit in een revolutionaire tijdIn een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken……is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand?Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren.Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen.Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus.Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1507354950
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havoamslod prijzenrien poortvliet servies in Servieshoreca speakers in Muziek en Instrumentenwhiteboard 200 x 100witte plakplintensieradendoos grootdenham skinpasta serviesvlonder palletkoopman met stalletje