Op Toonhoogte 9789023919155€ 25,05
Mediastorm 9789082331073 Thijs Muller
10sinds 1 nov. '24, 08:00
€ 15,40
Verzenden
Verzenden voor € 3,15
Kenmerken
AuteurThijs Muller
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082331073
Jaar (oorspr.)2020
Beschrijving
Actie: Stapelweken – tot 25% korting
Van 11 t/m 24 augustus zijn het de Stapelweken. Hoe meer boeken je koopt, hoe hoger je korting.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Mediastorm
Auteur: Thijs Muller
ISBN: 9789082331073
Conditie: Als nieuw
MediastormNieuwe creativiteit in een revolutionaire tijdIn een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken……is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand?Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren.Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen.Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus.Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.
Van 11 t/m 24 augustus zijn het de Stapelweken. Hoe meer boeken je koopt, hoe hoger je korting.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Mediastorm
Auteur: Thijs Muller
ISBN: 9789082331073
Conditie: Als nieuw
MediastormNieuwe creativiteit in een revolutionaire tijdIn een tijd dat de consument zelf producent is, de elite haar monopolie op informatie kwijtraakt, vier-vijfde van alle merken mag verdwijnen en het vertrouwen wereldwijd tot een schrikbarend dieptepunt is gezonken……is onze media in een orkaan van storytelling, woke, influencers, mindfulness, nepnieuws, oneindige niches, redactieprincipes, marketingdirigenten en culturele leefwerelden terechtgekomen. Wat is er toch in godsnaam aan de hand?Het boek Mediastorm is hét stille, rustige oog in die cycloon van het nu. Om daarin te overleven, introduceren Thijs en Rogier de kersverse nieuwe discipline mediacreativiteit: een diepere vorm van creatie die laveert tussen kunst, cultuur, content en kanaal om meer meaningful merken te creëren.Daarmee is Mediastorm onmisbaar voor iedereen die in merk, marketing, media, design en entertainment werkt. Vreet het op. Zodat jij boven al die wervelwinden uit zal komen.Thijs Muller is directeur van Havas Media Nederland, internetondernemer en voorzitter van Platform Media Adviesbureaus.Rogier van Kralingen is schrijver, spreker en muzikant, naast oprichter van media productiehuis The Whole Story.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1507354950
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingvirgil abloh ikea in Stoffering | Tapijten en KledenMazda cx 3 gebruikt in Mazdakoffiemolen handmatig in Koffiezetapparatenbmw f01 stuur in Besturingepen in Ansichtkaarten | Nederlandhouten planken terras in Terrasdelen en Vlondersiris plant in Kamerplanteninstrumenten in Curiosa en Brocantex540 in Netwerkkaartenfilmstrips in Disney