Personal brand
Kenmerken
Beschrijving
Personal brand
(Huub van Zwieten, Bas van de Haterd en Tom Scholte; voorwoord: Martijn Aslander)
De kansen van je online identiteit
Wat zien mensen als ze je naam googelen? Niets? Dronken aan de bar? Of kom je naar voren als een sterk merk met unieke kwaliteiten, passies en persoonlijkheid?
Je digitale identiteit wordt steeds belangrijker. Internet is een belangrijke bron van informatie over toekomstige zakenpartners en werknemers. Op internet is allerlei informatie over jou te vinden. Dit houd je niet tegen. Maar je kunt het wel beïnvloeden. Internet biedt dan ook enorme kansen om je te onderscheiden en jezelf als personal brand te positioneren. En een sterk personal brand kan je veel opleveren.
Leer alles over de:
kracht van web 2.0
aanpak van succesvolle personal branders
online middelen die je kunt inzetten.
Huub van Zwieten is droombaangoeroe en directeur van Talentenbureau Talent- First. Hij is medeauteur van Het merk ik en Onweerstaanbaar cv. Bas van de Haterd helpt bedrijven bij het inzetten van nieuwe media in recruitment. Tom Scholte is trainer personal branding.
Personal brand.nl behoort tot een serie boeken van VK-banen en het Spectrum over solliciteren en succesvol functioneren in een (nieuwe) baan. Kenmerkend voor deze boeken zijn actualiteit, praktijkvoorbeelden en een benadering die, anders dan in veel goeroeboeken, de lezer eigen keuzes laat maken.
Paperback, 170 pag.
Uitg. VK Banen/Spectrum, 2010
ISBN 9789049100940
· Alleen verzenden, niet ophalen
· Op biedingen die te laag zijn wordt niet gereageerd
· Op biedingen die acceptabel zijn wordt snel gereageerd
· Boeken worden na ontvangst van betaling meteen verstuurd