Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Ondernemerschap
€ 12,35
Verzenden
700sinds 11 dec. '24, 09:12
Kenmerken
AuteurNino Adamo
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789001820671
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Ondernemerschap in de praktijk
Auteur: Nino Adamo
ISBN: 9789001820671
Conditie: Als nieuw
Marketingplan voor ondernemers in het MKB 2e druk is een boek van Marteyn Roes uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820671
Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden ge llustreerd met voorbeelden uit de praktijk.
Deze editie:
- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;
- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;
- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);
- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.
Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.
Titel: Marketingplan voor ondernemers in het MKB / Ondernemerschap in de praktijk
Auteur: Nino Adamo
ISBN: 9789001820671
Conditie: Als nieuw
Marketingplan voor ondernemers in het MKB 2e druk is een boek van Marteyn Roes uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820671
Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden ge llustreerd met voorbeelden uit de praktijk.
Deze editie:
- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;
- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;
- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);
- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.
Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1508744148
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havopiaggio mp3 in Piaggiogumaxyeezy dames salem42 zoom lensstand spiegelpablo escobar dvdaudi s8 1/18ford ka schadeauto in Auto diversenpokemon kaarten bulk in Pokémond7100 nikon