Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Steen voor steen 9789400502192 David Robertson
€ 11,95
Verzenden
40sinds 14 dec. '24, 09:21
Kenmerken
AuteurDavid Robertson
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789400502192
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Steen voor steen
Auteur: David Robertson
ISBN: 9789400502192
Conditie: Beetje gebruikt
Steen voor steen vertelt het fascinerende verhaal achter LEGO. Het laat zien hoe het bedrijf erin slaagt om met een gedisciplineerde aanpak creativiteit te bevorderen en zo een van de opmerkelijkste bedrijfstransformaties van de afgelopen jaren te realiseren.
LEGO produceert miljarden steentjes per jaar, is uitgeroepen tot het populairste speelgoed aller tijden en behaalt de laatste paar jaar jaloersmakende resultaten. Toch was de LEGO-basis niet altijd even stevig.
In 1998 lijdt LEGO voor het eerst een groot verlies. Het bedrijf ziet zich geconfronteerd met de digitale revolutie in de speelgoedwereld, een bedrijfstak met weinig toegangsbarrières en zeer veeleisende consumenten (jongetjes van negen). Om deze problemen te lijf te gaan worden externe consultants ingehuurd die de standaardregels voor innovatie implementeren. In plaats van de verwachte groei leidt dit tot een bijna-faillissement in 2003.
Een nieuw management realiseert zich dat wat in theorie werkt, niet altijd is opgewassen tegen de harde realiteit van de wereldeconomie. Ze slagen erin om de regels van innovatie opnieuw uit te vinden en transformeren LEGO tot een toonbeeld van winst, groei en innovatie.
Titel: Steen voor steen
Auteur: David Robertson
ISBN: 9789400502192
Conditie: Beetje gebruikt
Steen voor steen vertelt het fascinerende verhaal achter LEGO. Het laat zien hoe het bedrijf erin slaagt om met een gedisciplineerde aanpak creativiteit te bevorderen en zo een van de opmerkelijkste bedrijfstransformaties van de afgelopen jaren te realiseren.
LEGO produceert miljarden steentjes per jaar, is uitgeroepen tot het populairste speelgoed aller tijden en behaalt de laatste paar jaar jaloersmakende resultaten. Toch was de LEGO-basis niet altijd even stevig.
In 1998 lijdt LEGO voor het eerst een groot verlies. Het bedrijf ziet zich geconfronteerd met de digitale revolutie in de speelgoedwereld, een bedrijfstak met weinig toegangsbarrières en zeer veeleisende consumenten (jongetjes van negen). Om deze problemen te lijf te gaan worden externe consultants ingehuurd die de standaardregels voor innovatie implementeren. In plaats van de verwachte groei leidt dit tot een bijna-faillissement in 2003.
Een nieuw management realiseert zich dat wat in theorie werkt, niet altijd is opgewassen tegen de harde realiteit van de wereldeconomie. Ze slagen erin om de regels van innovatie opnieuw uit te vinden en transformeren LEGO tot een toonbeeld van winst, groei en innovatie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1508904603
Populaire zoektermen
harry potter en de steen der wijzenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingdavid icke boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economievespa sprint 2017 full option in Vespahoep zei de chauffeurvelddrielgrillpan airfryerbandenspanning tpmsleren jas doetinchem in Kleding & Herenmercedes w203 uitlaathp 2133 in Computers en Softwaremathmos lava lamp3.50 in Caravans en Kamperen