Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
CRM in de praktijk 9789052617671 Sjoerd van Leeuwen
€ 8,90
Verzenden
20sinds 19 dec. '24, 09:05
Kenmerken
AuteurSjoerd van Leeuwen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052617671
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: CRM in de praktijk
Auteur: Sjoerd van Leeuwen
ISBN: 9789052617671
Conditie: Beetje gebruikt
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.
CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.
Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
* Van relatiemanagement naar communitymanagement;
* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;
* Van producten naar diensten naar belevingen;
* Mobiel internet en mobiele ICT;
* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.
CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen
die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil
versterken.
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan
twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als
zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.
'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'
Rob Beltman, Consultant ICSB
'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'
Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
Titel: CRM in de praktijk
Auteur: Sjoerd van Leeuwen
ISBN: 9789052617671
Conditie: Beetje gebruikt
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.
CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.
Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
* Van relatiemanagement naar communitymanagement;
* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;
* Van producten naar diensten naar belevingen;
* Mobiel internet en mobiele ICT;
* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.
CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen
die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil
versterken.
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan
twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als
zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.
'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'
Rob Beltman, Consultant ICSB
'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'
Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1509027108
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwobiv in praktijkwiskunde in de praktijkpincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieachterwiel 28 inch 3 versnellingenpeugeot kisbee gtcellokofferpixma mphorloge onderdelen in Antiek en Kunstrichard in Litho's en Zeefdrukkenvelvet eethoekbmw spaghetti in Uitlaatsystemenbell in Fietshelmendead space 2 in Spelcomputers, Games