Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Doe Iets! 9789081566216 G.H.A. Verrips
€ 9,90
Verzenden
61sinds 7 jan. '25, 15:33
Kenmerken
AuteurG.H.A. Verrips
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789081566216
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Doe Iets!
Auteur: G.H.A. Verrips
ISBN: 9789081566216
Conditie: Beetje gebruikt
Wat hebben Being There's Internationale Sinterklazencongres, Nike's Chalkbot, Blendtec's Will it Blend?, de zoektocht naar een nieuw Zeeuws Meisje, de Unox Nieuwjaarsduik, de OLA Tussendoortjesvergelijker, Volkswagen's Pak de Polo!, de Michelin-gids, de Amstel Ballenbar en de Douwe Egberts Burendag met elkaar gemeen?
Het zijn allemaal schitterende voorbeelden van merken die Iets Doen.
Merken die opmerkelijke fenomenen in het leven roepen, doordat ze meer doen dan alleen maar iets zeggen over hun producten. Communiceren door te doen prikkelt, raakt, enthousiasmeert, activeert. Het is opvallend, echt en daarmee doorvertelwaardig. Geen hype, maar een doodnormale manier om je merk op de kaart te zetten.
In dit boek introduceert drs. G.H.A. Verrips de zeven geheimen of onveranderlijke succesfactoren die ten grondslag liggen aan fenomenale merkactivaties. Een must-read voor iedere marketeer die niet kan wachten om z'n merk een flinke schop onder de kont te geven!
Titel: Doe Iets!
Auteur: G.H.A. Verrips
ISBN: 9789081566216
Conditie: Beetje gebruikt
Wat hebben Being There's Internationale Sinterklazencongres, Nike's Chalkbot, Blendtec's Will it Blend?, de zoektocht naar een nieuw Zeeuws Meisje, de Unox Nieuwjaarsduik, de OLA Tussendoortjesvergelijker, Volkswagen's Pak de Polo!, de Michelin-gids, de Amstel Ballenbar en de Douwe Egberts Burendag met elkaar gemeen?
Het zijn allemaal schitterende voorbeelden van merken die Iets Doen.
Merken die opmerkelijke fenomenen in het leven roepen, doordat ze meer doen dan alleen maar iets zeggen over hun producten. Communiceren door te doen prikkelt, raakt, enthousiasmeert, activeert. Het is opvallend, echt en daarmee doorvertelwaardig. Geen hype, maar een doodnormale manier om je merk op de kaart te zetten.
In dit boek introduceert drs. G.H.A. Verrips de zeven geheimen of onveranderlijke succesfactoren die ten grondslag liggen aan fenomenale merkactivaties. Een must-read voor iedere marketeer die niet kan wachten om z'n merk een flinke schop onder de kont te geven!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1509561017
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havolego 71040 in Duplo en Legoexpresso kledingzitje op kinderwagentankpad kawasakibagagerek scooterzandroos kopengyarados pokemon card 1995manolo blahnik schoenenboeken meubel in Huis en Inrichtingthomassen leerdam