VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
Corporate storytelling / Marketing en sales update
90sinds 24 jan. '25, 12:00
€ 9,95
Verzenden
Verzenden voor € 3,15
Kenmerken
AuteurPeter van der Wijk
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789077881255
Jaar (oorspr.)2007
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Corporate storytelling / Marketing en sales update
Auteur: Peter van der Wijk
ISBN: 9789077881255
Conditie: Als nieuw
Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat je als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('AI 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe je als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.
Een uniek managementboek voor managers, ondernemers, marketeers en reclamemakers over de kracht van verhalen, boordevol verhalen van onder andere LEGO, Apple, Nike, IKEA en de Rabobank.
De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.
Titel: Corporate storytelling / Marketing en sales update
Auteur: Peter van der Wijk
ISBN: 9789077881255
Conditie: Als nieuw
Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat je als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('AI 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe je als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.
Een uniek managementboek voor managers, ondernemers, marketeers en reclamemakers over de kracht van verhalen, boordevol verhalen van onder andere LEGO, Apple, Nike, IKEA en de Rabobank.
De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510121450
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinglego 75292 in Speelgoed | Duplo en Legozijdjes in Merken en Reclamevoorwerpenheggenschaar parkside in Heggenscharenantislip ondertapijt in Stoffering | Tapijten en Kledenduikplanken in Zwembad-toebehorenhot wheels auto's in Speelgoed | Racebanendrumstel tama swingstar in Drumstellen en Slagwerkoude deurklinken in Antiek | Woonaccessoireskasten 350 in Kasten | Dressoirs9 -l2 in Hengelsport | Vliegvissen