Corporate storytelling / Marketing en sales update

90sinds 24 jan. '25, 12:00
€ 9,95
Verzenden
Verzenden voor € 3,15
Deel via
of

Kenmerken

AuteurPeter van der Wijk
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789077881255
Jaar (oorspr.)2007

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Corporate storytelling / Marketing en sales update
Auteur: Peter van der Wijk
ISBN: 9789077881255
Conditie: Als nieuw

Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat je als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.

Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('AI 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe je als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.

Een uniek managementboek voor managers, ondernemers, marketeers en reclamemakers over de kracht van verhalen, boordevol verhalen van onder andere LEGO, Apple, Nike, IKEA en de Rabobank.

De serie Marketing & Sales Update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.


Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1510121450