Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Focus op fans 9789058714282 Yara Michels
€ 7,00
Verzenden
51sinds 27 jan. '25, 15:51
Kenmerken
AuteurYara Michels
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789058714282
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Focus op fans
Auteur: Yara Michels
ISBN: 9789058714282
Conditie: Beetje gebruikt
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zon 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerrys givolution laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zon strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee themas aan elkaar: brandactivation en fanstrategie. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensenfilteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren.Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.
Titel: Focus op fans
Auteur: Yara Michels
ISBN: 9789058714282
Conditie: Beetje gebruikt
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zon 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerrys givolution laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zon strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee themas aan elkaar: brandactivation en fanstrategie. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensenfilteren, selecteren, keuzes maken. Daarom moet je je merk onderscheidend maken door een opmerkelijke manier van communiceren.Daarnaast is het essentieel dat de doelgroep zelf onderdeel van het merkverhaal wordt. Daarvoor heb je een fanstrategie nodig. Die wordt in dit boek als nieuw fenomeen geïntroduceerd.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510190731
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havohomeland seizoen 8 in Tv en Seriescombat shirt defensiecitroen jumper l1h1 camperjade ring goudblauwe winterjassen damespessoa bithouten trap zolderincompleet servies in Antiek en Kunstbladblazer stihl 56auto twingo