Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Thinking Big 9789075458374 S. Cashman
€ 15,20
Verzenden
00sinds 1 feb. '25, 10:05
Kenmerken
AuteurS. Cashman
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789075458374
Jaar (oorspr.)2007
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Thinking Big
Auteur: S. Cashman
ISBN: 9789075458374
Conditie: Als nieuw
'Als je niet weet waar je heengaat, zul je zeker ergens anders uitkomen'
Mark Twain (1835-1910)
Als strategische marketing al zwaar klinkt, dan is strategische marketing voor kunst en cultuur al helemaal heftig! Hoe breng je deze twee uitersten samen? Kunst en cultuur – dat is toch gevoel, intuïtie, spontaan reageren op de wereld om je heen en 'kort op de bal'? En daar tegenover staat strategische marketing, langetermijndenken, grote lijnen, planmatig te werk gaan. Toch kan het, strategische marketing in de kunst- en cultuursector.
Thinking Big is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van auteur Stephen Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases – afkomstig uit de podiumkunsten, van podiagezelschappen en festivals, uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert te denken.
Thinking Big is een echt praktijkboek, waar je meteen mee aan de slag kunt! Geen breed uitgemeten theorie, geen palet van verschillende methoden, maar een echt doeboek. Geschikt voor zowel de 'doorgewinterde marketeer' als de 'beginnende strateeg'. De eerste zal het raadplegen als naslagwerk om zijn kennis op te vijzelen en te leren van de cases uit de praktijk van kunst en cultuur in het boek. De laatste zal het echt gebruiken als praktijkboek, om stap voor stap te komen tot een goed en gedegen plan voor zijn organisatie.
Titel: Thinking Big
Auteur: S. Cashman
ISBN: 9789075458374
Conditie: Als nieuw
'Als je niet weet waar je heengaat, zul je zeker ergens anders uitkomen'
Mark Twain (1835-1910)
Als strategische marketing al zwaar klinkt, dan is strategische marketing voor kunst en cultuur al helemaal heftig! Hoe breng je deze twee uitersten samen? Kunst en cultuur – dat is toch gevoel, intuïtie, spontaan reageren op de wereld om je heen en 'kort op de bal'? En daar tegenover staat strategische marketing, langetermijndenken, grote lijnen, planmatig te werk gaan. Toch kan het, strategische marketing in de kunst- en cultuursector.
Thinking Big is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van auteur Stephen Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases – afkomstig uit de podiumkunsten, van podiagezelschappen en festivals, uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert te denken.
Thinking Big is een echt praktijkboek, waar je meteen mee aan de slag kunt! Geen breed uitgemeten theorie, geen palet van verschillende methoden, maar een echt doeboek. Geschikt voor zowel de 'doorgewinterde marketeer' als de 'beginnende strateeg'. De eerste zal het raadplegen als naslagwerk om zijn kennis op te vijzelen en te leren van de cases uit de praktijk van kunst en cultuur in het boek. De laatste zal het echt gebruiken als praktijkboek, om stap voor stap te komen tot een goed en gedegen plan voor zijn organisatie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510406705
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwobig magicpincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukjapanse hulstjut en jul delftkruisframe in Oldtimersstudiebijbelbankstellen almerewoonboot te koop in Woonbotenhyundai tucson 2.0 crdi premium 4wdptt meubelrollerskates 41 in Skeelerskozijn 150 in Kozijnen en Schuifpuien