Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Marketing is waardenloos 9789058710970 Joyce Meuzelaar
€ 8,85
Verzenden
00sinds 5 feb. '25, 10:38
Kenmerken
AuteurJoyce Meuzelaar
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789058710970
Jaar (oorspr.)2006
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Marketing is waardenloos
Auteur: Joyce Meuzelaar
ISBN: 9789058710970
Conditie: Echt gebruikt
... Het is zinniger om als bedrijf - en ook als mens, uiteraard! - in balans met jezelf en je omgeving te functioneren, dan om met opgeblazen bluftaal of kunstmatige lokkertjes je markt of medewerkers naar je toe proberen te dwingen. Als je vanuit je eigen identiteit opereert en met kracht uitstraalt waar je voor staat, komt de markt vanzelf op je af... Nou ja, 'vanzelf' ... je moet het natuurlijk wel duidelijk uitdragen. Dit boek helpt je bij het transformatieproces van moeten en dwingen naar zijn en aantrekken. Eckart Wintzen, Hoofd Chaos van Ex'tent
Het zijn onze eigen waarden die ons moeten gaan leiden, en niet het systeem. Authenticiteit is daarbij het sleutelwoord.
Herman Wijffels, Executive Director van de Wereldbank
We staan aan de vooravond van een nieuw marketingtijdperk. De tijd van de traditionele marketing is voorbij; authenticiteit, nieuwe eerlijkheid, business spiritualiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn 'hot'. Door authentiek te zijn als mens of als bedrijf trekt u anderen aan. Dat is waar dit boek over gaat.
Om oorspronkelijk te kunnen zijn, moeten we wel weten wat we het beste kunnen, waar onze passie ligt en wat onze kernwaarden zijn. Wie bent eigenlijk, wat is uw identiteit? Marketing is waardenloos helpt u om als bedrijf of als mens een eerste stap te zetten op deze weg naar authenticiteit. Wanneer u eenmaal weet wie u bent, waar u voor staat en wat u echt belangrijk vindt, kunt u gaan magnetizen: op natuurlijke wijze mensen en bedrijven aantrekken, simpelweg omdat u eerlijk, uzelf en 'echt' bent. Want wat van jezelf is. straal je uit, wat van een ander is kun je alleen maar weerkaatsen. En dat geldt ook voor bedrijven!
Marketing is waardenloos is een inspirerend boek voor iedereen die op de hoogte wil zijn van deze allerlaatste stroming op marketinggebied.
Joyce Meuzelaar houdt zich sinds 1981 professioneel bezig met marketing en communicatie. Van 1991 tot 2004 had zij haar eigen bureau: Joy Company BV. Met de magnetizing-gedachte als bureaufilosofie kreeg het reclamenetwerkbureau al snel een eigen signatuur en verwierf het een geheel eigen plek in de markt. Vanaf 1997 heeft zij zich sterk gericht op organisaties die maatschappelijk verantwoord ondernemen, en is zij initiatiefnemer geweest van een marktonderzoek naar waardegedreven ondernemingen in Nederland. Joyce is actief in het Social Venture Network Europe en mede-initiatiefneemster van de oprichting van SVN in Azi Sinds 2006 werkt zij als General Manager bij Tinker Imagineers in Utrecht. Naast de bureauactiviteiten geeft zij lezingen en workshops over magnetizing.
Titel: Marketing is waardenloos
Auteur: Joyce Meuzelaar
ISBN: 9789058710970
Conditie: Echt gebruikt
... Het is zinniger om als bedrijf - en ook als mens, uiteraard! - in balans met jezelf en je omgeving te functioneren, dan om met opgeblazen bluftaal of kunstmatige lokkertjes je markt of medewerkers naar je toe proberen te dwingen. Als je vanuit je eigen identiteit opereert en met kracht uitstraalt waar je voor staat, komt de markt vanzelf op je af... Nou ja, 'vanzelf' ... je moet het natuurlijk wel duidelijk uitdragen. Dit boek helpt je bij het transformatieproces van moeten en dwingen naar zijn en aantrekken. Eckart Wintzen, Hoofd Chaos van Ex'tent
Het zijn onze eigen waarden die ons moeten gaan leiden, en niet het systeem. Authenticiteit is daarbij het sleutelwoord.
Herman Wijffels, Executive Director van de Wereldbank
We staan aan de vooravond van een nieuw marketingtijdperk. De tijd van de traditionele marketing is voorbij; authenticiteit, nieuwe eerlijkheid, business spiritualiteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen zijn 'hot'. Door authentiek te zijn als mens of als bedrijf trekt u anderen aan. Dat is waar dit boek over gaat.
Om oorspronkelijk te kunnen zijn, moeten we wel weten wat we het beste kunnen, waar onze passie ligt en wat onze kernwaarden zijn. Wie bent eigenlijk, wat is uw identiteit? Marketing is waardenloos helpt u om als bedrijf of als mens een eerste stap te zetten op deze weg naar authenticiteit. Wanneer u eenmaal weet wie u bent, waar u voor staat en wat u echt belangrijk vindt, kunt u gaan magnetizen: op natuurlijke wijze mensen en bedrijven aantrekken, simpelweg omdat u eerlijk, uzelf en 'echt' bent. Want wat van jezelf is. straal je uit, wat van een ander is kun je alleen maar weerkaatsen. En dat geldt ook voor bedrijven!
Marketing is waardenloos is een inspirerend boek voor iedereen die op de hoogte wil zijn van deze allerlaatste stroming op marketinggebied.
Joyce Meuzelaar houdt zich sinds 1981 professioneel bezig met marketing en communicatie. Van 1991 tot 2004 had zij haar eigen bureau: Joy Company BV. Met de magnetizing-gedachte als bureaufilosofie kreeg het reclamenetwerkbureau al snel een eigen signatuur en verwierf het een geheel eigen plek in de markt. Vanaf 1997 heeft zij zich sterk gericht op organisaties die maatschappelijk verantwoord ondernemen, en is zij initiatiefnemer geweest van een marktonderzoek naar waardegedreven ondernemingen in Nederland. Joyce is actief in het Social Venture Network Europe en mede-initiatiefneemster van de oprichting van SVN in Azi Sinds 2006 werkt zij als General Manager bij Tinker Imagineers in Utrecht. Naast de bureauactiviteiten geeft zij lezingen en workshops over magnetizing.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510592500
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiegrondslagen van de marketing 10e drukmarketing fundamentalste huur hoek van hollandchef sommelierdocksides sebagofotografie studio setglazen voorraadpotten in Retrocd rom auto theoriesijs vogels in Overige Vogelsbone conduction oortjeste koop in nederasseltterracotta tegel in Doe-het-zelf en Verbouw