Sterke merken, betere wereld 9789462761926 Bart Brüggenwirth

€ 26,15
Verzenden
00sinds 6 feb. '25, 10:28
Deel via
of

Kenmerken

AuteurBart Brüggenwirth
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789462761926
Jaar (oorspr.)2017

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Sterke merken, betere wereld
Auteur: Bart Brüggenwirth
ISBN: 9789462761926
Conditie: Als nieuw

In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!

Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden bouw je sterkere merken voor een betere wereld. Zo creëer je maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering.
'Sterke merken, betere wereld' laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de 'open branding roadmap' beschik je over de tools om zelf aan de slag te gaan.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals in marketing, branding, communicatie en mvo die een sterker merk willen bouwen én willen bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Het is ook geschikt voor gebruik in het hoger economisch onderwijs.
Bart Brüggenwirth wil de kracht van marketing benutten om positieve veranderingen te realiseren. Hij richtte in 2003 b-open op en is daarmee een van de pioniers in Nederland op het gebied van duurzame marketing. Brüggenwirth is medeoprichter en bestuurslid van NIMA WereldMarketeers, het kennis- en inspiratieplatform voor duurzame marketing.

'Must read als je als marketingprofessional op strategisch niveau verantwoordelijk bent voor het merkenbeleid van een organisatie.' 'Een aanrader voor marketeers.' Recensie Tijdschrift voor Marketing van Max Kohnstamm - programmamanager SRM

'Brengt merken, markten, milieu en maatschappij overtuigend bij elkaar. Een absolute aanrader voor elke onderneming met een missie.' (Willem Lageweg - medeoprichter en voormalig directeur MVO Nederland)

'De urgentie om merken in te zetten voor maatschappelijke verandering is groter dan ooit. Dit boek biedt daarvoor unieke inzichten en handelingsperspectief voor elke marketeer.' (Anneke Sipkens - algemeen directeur Stichting DOEN)

www.managementimpact.nl

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1510615918