Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Handboek e-commerce 9789024401727 Patrick Petersen
€ 12,20
Verzenden
40sinds 7 feb. '25, 10:38
Kenmerken
AuteurPatrick Petersen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789024401727
Jaar (oorspr.)2019
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Handboek e-commerce
Auteur: Patrick Petersen
ISBN: 9789024401727
Conditie: Beetje gebruikt
Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.
Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.
Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.
Uniek aan dit boek:
•De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
•Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
•Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
•Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
•Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België
Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
Titel: Handboek e-commerce
Auteur: Patrick Petersen
ISBN: 9789024401727
Conditie: Beetje gebruikt
Het dikke en presigieuze Handboek E-commerce draait om toekomstbestendige E-commerce 4.0 en waardecreatie op basis van E-business 2020. Het crossmediale boek is crossmediaal, kent bijdragen van de beste experts – zoals Drs. Wijnand Jongen, Pieter Zwart, Michel Schaeffer, Prof. dr. Cor Molenaar, Alex Bloemendal, Drs. Hans Molenaar en Alexander van Slooten – en is voorzien van augmented reality lagen. Het toekomstgerichte, kleurrijke boek kent 1000+ bijlagen en sociale media kanalen die dagelijks worden geüpdated.
Het boek is een crossmediale beleving en neemt de lezer - op basis van cases, onderzoeken, modellen en de praktijk - mee in de wereld van E-commerce 4.0. Het veelzijdige handboek helpt de ondernemer, webshophouder, E-commerce, marketing en communicatie -manager en de student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren. De E-commerce marketing strategie wordt opgebouwd aan de hand van praktische voorbeelden, inspiratie door experts, modellen en heldere stappen.
Om E-commerce 4.0 goed toe te kunnen passen is actuele kennis van het optimaliseren van de Customer Journey Mapping en cross-conversie-optimalisatie belangrijker dan ooit. Het boek gaat uitgebreid in op de moderne waarde creatie en sell-side van de toekomstige E-business omgeving op basis van onderscheidende waarde creatie gelinkt aan de gloednieuwe Waardeketen 2020. Ook is er veel aandacht voor promotie op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P’s, REAN en het toepasbare 4C-model van Commerce, Consumenten-gedrag, Channels en Conversie.
Uniek aan dit boek:
•De beste experts op gebied van E-commerce 4.0 en E-business 2020
•Crossmediaal, augmented reality lagen en 1000+ bijlagen
•Actueel en toekomstbestendige E-commerce marketing inzichten
•Een duidelijke structuur en planopbouw (E-Commerce Stratetegie Plan)
•Inspiratie door de beste E-commerce experts uit Nederland en België
Inclusief bijbehorende website met extra materiaal! www.handboekecommerce.nl
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=qnDT2w72dDw
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510670254
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwohandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenhandboek ecologisch tuinierenoverjarige racefietsenzack handdoekrekyamaha grizzly 450indoor in Tafellampenikea tafel rozeriverdale waxinelichtjeelektronische piano in Piano'sbandschuurmachine 380stoel poot in Fauteuilsgedroogde garnalen