VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
Financieel management voor de creatieve industrie
20sinds 27 feb. '25, 07:53
€ 29,04
Verzenden
Kenmerken
AuteurAndré van Dijk
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789462364646
Jaar (oorspr.)2015
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Financieel management voor de creatieve industrie
Auteur: André van Dijk
ISBN: 9789462364646
Conditie: Als nieuw
De creatieve industrie is de meest dynamische sector van de Nederlandse economie. Een groeiend aantal mensen vindt een baan in de sector, er worden continu nieuwe diensten bedacht en in de markt gezet en er gaat veel geld in om.
Om de innovaties in de creatieve industrie goed te kunnen begeleiden, is inzicht in bedrijfseconomische processen voor (aankomende) managers essentieel. In Financieel management voor de creatieve industrie worden deze processen uitvoerig behandeld aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden.
In deel I komen de (functie van de) balans en de resultaten- of exploitatierekening uitgebreid aan de orde. Ook worden de kosten nader bekeken. In deel II wordt ingegaan op budgettering en in deel III wordt, tot slot, financieel management onder de loep genomen.
Het boek is geschreven in heldere taal en bevat veel opdrachten waarmee de behandelde theorie kan worden geoefend. De uitwerkingen van de opdrachten en extra oefenmateriaal zijn te vinden op www.financieelmanagementvoordecreatieveindustrie.nl.
Titel: Financieel management voor de creatieve industrie
Auteur: André van Dijk
ISBN: 9789462364646
Conditie: Als nieuw
De creatieve industrie is de meest dynamische sector van de Nederlandse economie. Een groeiend aantal mensen vindt een baan in de sector, er worden continu nieuwe diensten bedacht en in de markt gezet en er gaat veel geld in om.
Om de innovaties in de creatieve industrie goed te kunnen begeleiden, is inzicht in bedrijfseconomische processen voor (aankomende) managers essentieel. In Financieel management voor de creatieve industrie worden deze processen uitvoerig behandeld aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden.
In deel I komen de (functie van de) balans en de resultaten- of exploitatierekening uitgebreid aan de orde. Ook worden de kosten nader bekeken. In deel II wordt ingegaan op budgettering en in deel III wordt, tot slot, financieel management onder de loep genomen.
Het boek is geschreven in heldere taal en bevat veel opdrachten waarmee de behandelde theorie kan worden geoefend. De uitwerkingen van de opdrachten en extra oefenmateriaal zijn te vinden op www.financieelmanagementvoordecreatieveindustrie.nl.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1511205678
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinglamborghini urus mansory in Carrosserie en Plaatwerkcompleet kerstdorp in Kerstijzer buizen in Metalendiamant schuurmachine in Gereedschap | Schuurmachineskubus vitrine in Kasten | Vitrinekastenbmw 35i in BMWrange rover scherm in Carrosserie en Plaatwerksnackbar overnames in Exploitaties en Overnamesplaymobil ingerichte school in Speelgoed | Playmobilhollandse kast in Antiek | Meubels | Kasten