Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Verlichting in business 9789077881866 Kees Klomp
€ 28,65
Verzenden
20sinds 12 mar. '25, 07:47
Kenmerken
AuteurKees Klomp
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789077881866
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Verlichting in business
Auteur: Kees Klomp
ISBN: 9789077881866
Conditie: Als nieuw
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek (inclusief audio-CD) biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:
Small * Klein is het nieuwe groot
Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen
Sustainability * De roep om duurzaamheid
Serve * De nieuwe betekeniseconomie
Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit
Soft * De kracht van kwetsbaarheid
Slow * Langzaam is het nieuwe snel
Safe * De winst van commercieel idealisme
Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.
‘De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.’
Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister
Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management.
Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing.
In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ‘Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant’. Twee jaar later volgde ‘Alle 13 Goed! De beste online marketingtools’. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.
Titel: Verlichting in business
Auteur: Kees Klomp
ISBN: 9789077881866
Conditie: Als nieuw
Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek (inclusief audio-CD) biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:
Small * Klein is het nieuwe groot
Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen
Sustainability * De roep om duurzaamheid
Serve * De nieuwe betekeniseconomie
Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit
Soft * De kracht van kwetsbaarheid
Slow * Langzaam is het nieuwe snel
Safe * De winst van commercieel idealisme
Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.
‘De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.’
Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister
Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management.
Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing.
In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ‘Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant’. Twee jaar later volgde ‘Alle 13 Goed! De beste online marketingtools’. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1511634880
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmees kees boekensamengevat economie havobusiness model generatiealgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwostatistical methods for business and economicscore business boekpincode economienachtkastje donker houtroystorevespa sprint desert sandsyncmaster samsung tvdichte containerkoninklijke plateelbakkerij gouda servies in Antiek en Kunstlancome paris in Sieraden en Tassenvodden in Tapijten en Kledeninslagmoerboot roermond in Watersport en Boten