Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Handboek Crossmediale journalistiek en redactie
€ 4,75
Verzenden
10sinds 20 mar. '25, 19:51
Kenmerken
AuteurArjan Dasselaar
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789059404472
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Handboek Crossmediale journalistiek en redactie
Auteur: Arjan Dasselaar
ISBN: 9789059404472
Conditie: Beetje gebruikt
Van pen en kladblok naar camera en laptop. Wie als moderne journalist of redacteur wil slagen, koppelt een ouderwetse passie om goed en helder te informeren aan een actuele kennis van technische hulpmiddelen. Het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie helpt hedendaagse publicisten te bepalen hoe ze de kracht van het web kunnen gebruiken om de juiste doelgroep te bereiken met de juiste middelen. Daarom is er in de 24 hoofdstukken van dit uitgebreide boek aandacht voor uiteenlopende redactievaardigheden zoals:
- succesvol schrijven voor het web
- zoekmachineoptimalisatie van redactionele teksten
- optimale interactie met de achterban
- het maken van goede foto's, geslaagde infographics en bruikbare audio-opnames
- de principes van cinematografie en de benodigdheden voor een aantrekkelijk webfilmpje
Daarnaast komt ook de theorie aan bod in hoofdstukken over:
- de geschiedenis van multimediale en crossmediale journalistiek
- online journalistieke businessmodellen
- redactiepolitiek en de journalistieke weerzin tegen veranderingen
Met de bijbehorende dvd kunt u gelijk aan de slag!
Titel: Handboek Crossmediale journalistiek en redactie
Auteur: Arjan Dasselaar
ISBN: 9789059404472
Conditie: Beetje gebruikt
Van pen en kladblok naar camera en laptop. Wie als moderne journalist of redacteur wil slagen, koppelt een ouderwetse passie om goed en helder te informeren aan een actuele kennis van technische hulpmiddelen. Het Handboek Crossmediale journalistiek en redactie helpt hedendaagse publicisten te bepalen hoe ze de kracht van het web kunnen gebruiken om de juiste doelgroep te bereiken met de juiste middelen. Daarom is er in de 24 hoofdstukken van dit uitgebreide boek aandacht voor uiteenlopende redactievaardigheden zoals:
- succesvol schrijven voor het web
- zoekmachineoptimalisatie van redactionele teksten
- optimale interactie met de achterban
- het maken van goede foto's, geslaagde infographics en bruikbare audio-opnames
- de principes van cinematografie en de benodigdheden voor een aantrekkelijk webfilmpje
Daarnaast komt ook de theorie aan bod in hoofdstukken over:
- de geschiedenis van multimediale en crossmediale journalistiek
- online journalistieke businessmodellen
- redactiepolitiek en de journalistieke weerzin tegen veranderingen
Met de bijbehorende dvd kunt u gelijk aan de slag!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1511909733
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwohandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenhandboek ecologisch tuinierenmaxi cosi priorikoffiemolen handmatig in Koffiezetapparatenhp probook 470lord of the rings ring goudwinddichte jas damesgelderse kussenkast in Antiek en Kunstpassat velgen in Banden en Velgendynaudio 40 in Luidsprekersde niro tricolore in Paardrijkledingfreemotion in Sport en Fitness