Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Handboek Category Management, 3e druk april 2019
€ 18,25
Verzenden
20sinds 21 mar. '25, 07:53
Kenmerken
AuteurJan-Willem Grievink
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082232424
Jaar (oorspr.)2017
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Handboek Category Management, 3e druk april 2019
Auteur: Jan-Willem Grievink
ISBN: 9789082232424
Conditie: Als nieuw
Retail verandert sneller dan ooit. De macht is verschoven naar de shopper, en alleen sterke retail formules met professioneel Category Mangement en excellente executie zullen in staat zijn om succesvol te groeien. Category Mangement is nodig om een sterke formule in te vullen en waar te maken naar de shopper. Categorieën vervullen verschillende rollen van traffic builder tot routine of destination categorie en moeten waarde toevoegen aan de retail formule.
Wij geloven dat een intensieve samenwerking van retailers en leveranciers nodig is om dit vak goed uit te voeren. En dit vakgebied het optimaliseren van categorieën in het perspectief van de shopper en de formuledoelstelling is uitgegroeid tot Category Management. Dit vereist kennis, inzicht en vaardigheden bij beide partijen.
Of je nu categorymanager, formulemanager, salesmanager, marketeer of trade marketeer bent, je hebt met het vakgebied van 'Category Management' van de retailer te maken. Daarover gaat dit Handboek Category Management. We bekijken het vakgebied vanuit het perspectief van de retailer, en juist daarom is het ook zeer geschikt voor iedereen die met die retailer zaken wil doen. We bespreken alle facetten die met Category Management te maken hebben. Dat leidt tot scherpe observaties en pittige conclusies.
Honderden internationale bedrijven hebben Category Management gemaakt tot wat het nu is. Dit handboek is in eerste instantie in 2006 geschreven rond het 10-jarig bestaan van ECR Nederland (onderdeel van GS1). Met hulp van tientallen specialisten vanuit retailers en leveranciers. In 2014 is dit volledig herzien en geactualiseerd met nieuwe cases en nieuwe inzichten. Onder andere de groeiende rol van 'online winkelen' en de uitgebreidere informatie over de shopper hebben een extra dimensie en groeimogelijkheden toegevoegd. Maar we bouwen voort op de kennis die binnen ECR Nederland is ontstaan.
Jan-Willem Grievink (als food-chain expert) en Evelyn van Leur (Category en Trade Marketing expert) hebben als (her)schrijvers van dit boek (opnieuw) hun expertise gekoppeld aan de praktijkervaringen van vele Category Management specialisten vanuit food en nonfood retailketens.
Titel: Handboek Category Management, 3e druk april 2019
Auteur: Jan-Willem Grievink
ISBN: 9789082232424
Conditie: Als nieuw
Retail verandert sneller dan ooit. De macht is verschoven naar de shopper, en alleen sterke retail formules met professioneel Category Mangement en excellente executie zullen in staat zijn om succesvol te groeien. Category Mangement is nodig om een sterke formule in te vullen en waar te maken naar de shopper. Categorieën vervullen verschillende rollen van traffic builder tot routine of destination categorie en moeten waarde toevoegen aan de retail formule.
Wij geloven dat een intensieve samenwerking van retailers en leveranciers nodig is om dit vak goed uit te voeren. En dit vakgebied het optimaliseren van categorieën in het perspectief van de shopper en de formuledoelstelling is uitgegroeid tot Category Management. Dit vereist kennis, inzicht en vaardigheden bij beide partijen.
Of je nu categorymanager, formulemanager, salesmanager, marketeer of trade marketeer bent, je hebt met het vakgebied van 'Category Management' van de retailer te maken. Daarover gaat dit Handboek Category Management. We bekijken het vakgebied vanuit het perspectief van de retailer, en juist daarom is het ook zeer geschikt voor iedereen die met die retailer zaken wil doen. We bespreken alle facetten die met Category Management te maken hebben. Dat leidt tot scherpe observaties en pittige conclusies.
Honderden internationale bedrijven hebben Category Management gemaakt tot wat het nu is. Dit handboek is in eerste instantie in 2006 geschreven rond het 10-jarig bestaan van ECR Nederland (onderdeel van GS1). Met hulp van tientallen specialisten vanuit retailers en leveranciers. In 2014 is dit volledig herzien en geactualiseerd met nieuwe cases en nieuwe inzichten. Onder andere de groeiende rol van 'online winkelen' en de uitgebreidere informatie over de shopper hebben een extra dimensie en groeimogelijkheden toegevoegd. Maar we bouwen voort op de kennis die binnen ECR Nederland is ontstaan.
Jan-Willem Grievink (als food-chain expert) en Evelyn van Leur (Category en Trade Marketing expert) hebben als (her)schrijvers van dit boek (opnieuw) hun expertise gekoppeld aan de praktijkervaringen van vele Category Management specialisten vanuit food en nonfood retailketens.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1511943721
Populaire zoektermen
basisboek facility management 3e drukhandboek organisatie en managementcategory management boekfinancieel management en financieringorganisatie en management 8e druk in Boekenbasiskennis taalonderwijs 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheerseninleiding tot de marketing druk 5introductie in managementgrondslagen van de marketing 9e drukhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlwiskunde voor bedrijfseconomen 3e drukwerken met supply chain management in Boekenmx5 hardtopbijou brigittesavic kooishingles in Dakbedekkingsober chicrefurbished laptop in Windows Laptopsrubiks cube in Verzamelentwente vestaluminium boot 50 pkrenault megane 3 in Carrosserie en Plaatwerk