Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Koud bellen: brrr... 9789085705628 Victor Bonke
€ 31,65
Verzenden
00sinds 29 mar. '25, 19:46
Kenmerken
AuteurVictor Bonke
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789085705628
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Koud bellen: brrr...
Auteur: Victor Bonke
ISBN: 9789085705628
Conditie: Als nieuw
Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur,voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuweklanten, omdat je: effectiever en efficiënter wordt; er meer plezier aan beleeft; leert omgaan met angst voor afwijzing.Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met eenacquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collegas afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizendencommerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.
Titel: Koud bellen: brrr...
Auteur: Victor Bonke
ISBN: 9789085705628
Conditie: Als nieuw
Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACEKoude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je liefis, wordt afgewezen.Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur,voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuweklanten, omdat je: effectiever en efficiënter wordt; er meer plezier aan beleeft; leert omgaan met angst voor afwijzing.Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met eenacquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collegas afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizendencommerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512236052
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economievictor mids boekbasisboek facility management 3e drukdunlop crosstrainerdustbagwinkel display met hakensamsung soundbar hw-q950atina de musicalboerderij borden in Antiek en Kunstformule 1 abu dhabiinventum broodrooster in Broodroostersoude appelboom in Fruitbomenmuziek in Beelden en Beeldjes