A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Durf het verschil te maken 9789082936407 Merlijn Ballieux
€ 6,50
Verzenden
10sinds 30 mar. '25, 07:50
Kenmerken
AuteurMerlijn Ballieux
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789082936407
Jaar (oorspr.)2018
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Durf het verschil te maken
Auteur: Merlijn Ballieux
ISBN: 9789082936407
Conditie: Als nieuw
Hét vraagstuk van deze tijd gaat over het toevoegen van waarde. Wat is de ‘essentie’ of ‘bedoeling’ van een organisatie? En wat komt daarvan daadwerkelijk terecht? Dit vraagstuk vereist anders denken, maar zeker ook anders doen. Het vereist een manier van veranderen die ervan uitgaat dat de mensen de organisatie vormen en niet het papier of het plan.
Kortom, het gaat om veranderen in de echte wereld.
Merlijn Ballieux en Guido van de Wiel laten je zien hoe de verandering begint bij wat er al gaande is in de organisatie en hoe je daarbij aansluit. Ze dagen je uit om ketens van vertrouwen te bouwen en het échte gesprek niet uit de weg te gaan. Iedere ontmoeting is immers een kans voor een interventie en vele micro-interventies samen zorgen voor een megaverandering. Dit boek is daarmee een belangrijk kompas voor iedere veranderaar die op een realistische manier het verschil wil maken binnen een organisatie.
Met een voorwoord van Wouter Hart en een epiloog van Manfred van Doorn.
‘Eindelijk weer eens een managementboek dat lekker leest en de spijker op de kop slaat.’
Rogier Thewessen – ondernemer, online marketeer en oprichter van o.a. YoungCapital
‘Merlijn en Guido belichten in dit boek het cruciale verschil tussen het veranderen van een organisatie en het veranderen vanuit een organisatie.’
Wouter Hart – auteur Verdraaide organisaties en Anders vasthouden
‘Durf het verschil te maken zorgt voor een nieuw soort veranderkunde waar een vorm van co-activisme in te beluisteren is.’
Manfred van Doorn – leiderschapstrainer, spreker en auteur
‘Merlijn en Guido geven in dit boek veel waardevolle handvatten om in het cultuurvormende proces binnen organisaties in te grijpen.’
Jitske Kramer, Corporate Antropoloog, auteur van onder andere Deep Democracy en coauteur van De Corporate Tribe en Building Tribes
Titel: Durf het verschil te maken
Auteur: Merlijn Ballieux
ISBN: 9789082936407
Conditie: Als nieuw
Hét vraagstuk van deze tijd gaat over het toevoegen van waarde. Wat is de ‘essentie’ of ‘bedoeling’ van een organisatie? En wat komt daarvan daadwerkelijk terecht? Dit vraagstuk vereist anders denken, maar zeker ook anders doen. Het vereist een manier van veranderen die ervan uitgaat dat de mensen de organisatie vormen en niet het papier of het plan.
Kortom, het gaat om veranderen in de echte wereld.
Merlijn Ballieux en Guido van de Wiel laten je zien hoe de verandering begint bij wat er al gaande is in de organisatie en hoe je daarbij aansluit. Ze dagen je uit om ketens van vertrouwen te bouwen en het échte gesprek niet uit de weg te gaan. Iedere ontmoeting is immers een kans voor een interventie en vele micro-interventies samen zorgen voor een megaverandering. Dit boek is daarmee een belangrijk kompas voor iedere veranderaar die op een realistische manier het verschil wil maken binnen een organisatie.
Met een voorwoord van Wouter Hart en een epiloog van Manfred van Doorn.
‘Eindelijk weer eens een managementboek dat lekker leest en de spijker op de kop slaat.’
Rogier Thewessen – ondernemer, online marketeer en oprichter van o.a. YoungCapital
‘Merlijn en Guido belichten in dit boek het cruciale verschil tussen het veranderen van een organisatie en het veranderen vanuit een organisatie.’
Wouter Hart – auteur Verdraaide organisaties en Anders vasthouden
‘Durf het verschil te maken zorgt voor een nieuw soort veranderkunde waar een vorm van co-activisme in te beluisteren is.’
Manfred van Doorn – leiderschapstrainer, spreker en auteur
‘Merlijn en Guido geven in dit boek veel waardevolle handvatten om in het cultuurvormende proces binnen organisaties in te grijpen.’
Jitske Kramer, Corporate Antropoloog, auteur van onder andere Deep Democracy en coauteur van De Corporate Tribe en Building Tribes
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512243089
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havozebra kussenimac 24 inch 2009terrastegels 100x100lifestyle lampenkapfendt caravan moverflhtcudakkoffer klemsete92 335i in Auto-onderdelenantieke handboormachineboho armbanden