A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Mediapsychologie 9789024434800 Oscar Peters
€ 19,65
Verzenden
00sinds 5 apr. '25, 07:53
Kenmerken
AuteurOscar Peters
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789024434800
Jaar (oorspr.)2021
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Mediapsychologie
Auteur: Oscar Peters
ISBN: 9789024434800
Conditie: Echt gebruikt
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Mediapsychologie biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandelt de psychologische processen die in de media een rol spelen. Het derde deel laat zien hoe de verschillende typen media zoals nieuws, soaps, en social media ons denken, onze gevoelens en ons handelen beïnvloeden. Voor deze vierde druk zijn alle hoofdstukken geheel herzien en alle voorbeelden geactualiseerd. Mediapsychologie is bedoeld voor studenten in de studierichtingen psychologie, communicatie, media, marketing en journalistiek in het hoger onderwijs. Ook voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media is Mediapsychologie verplichte kost.Op www.mediapsychologie.nl vind je achtergrondinformatie, casussen en voorbeelden om je kennis en inzicht te verdiepen.
Titel: Mediapsychologie
Auteur: Oscar Peters
ISBN: 9789024434800
Conditie: Echt gebruikt
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.In onze moderne informatiesamenleving worden we dagelijks omringd door media. Mediapsychologie is de wetenschap die zich bezighoudt met de invloed van media op mensen. Mediapsychologie biedt een heldere en beknopte kennismaking met dit betrekkelijk jonge vakgebied. Het boek is opgedeeld in drie delen. Het eerste deel is een korte kennismaking met het vak en legt uit wat mediapsychologie is. Deel twee behandelt de psychologische processen die in de media een rol spelen. Het derde deel laat zien hoe de verschillende typen media zoals nieuws, soaps, en social media ons denken, onze gevoelens en ons handelen beïnvloeden. Voor deze vierde druk zijn alle hoofdstukken geheel herzien en alle voorbeelden geactualiseerd. Mediapsychologie is bedoeld voor studenten in de studierichtingen psychologie, communicatie, media, marketing en journalistiek in het hoger onderwijs. Ook voor iedereen die inzicht wil krijgen in de werking van media is Mediapsychologie verplichte kost.Op www.mediapsychologie.nl vind je achtergrondinformatie, casussen en voorbeelden om je kennis en inzicht te verdiepen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512441207
Populaire zoektermen
oscar helmmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingoscar en isidoor in Boekensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiecosmetica kofferzacian elite trainer boxpincode economie in Schoolboekenantifouling witmountain breeze ioniservellen in Scrapbookingcavia koppel in Knaagdierenrover 75 in Verlichtingquercus ilex in Tuin en Terrasvalkyria chronicles 4