A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Een gevoel van urgentie! / Business bibliotheek John Kotter
€ 20,25
Verzenden
20sinds 16 apr. '25, 07:51
Kenmerken
AuteurJohn Kotter
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789047001041
Jaar (oorspr.)2008
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Een gevoel van urgentie! / Business bibliotheek
Auteur: John Kotter
ISBN: 9789047001041
Conditie: Als nieuw
Veranderen is het moeilijkste wat er is. Voor bedrijven, voor organisaties en voor ieder van ons. Zelfgenoegzaamheid, zekerheid, angst en bezorgdheid zijn de natuurlijke vijanden van verandering. Organisaties hebben lang kunnen overleven zonder in beweging te komen, maar die tijd is voorbij.De snelheid van de veranderingen in de wereld en de toenemende concurrentie maken veranderingen steeds urgenter.In dit boek bouwt John Kotter, expert op het gebied van veranderingsmanagement, voort op zijn 8 stappenplan voor organisatieverandering, waarbij hij de nadruk legt op het creëren van een gevoel van urgentie bij managers en medewerkers. Hij geeft daarbij een viertal tactieken aan waarmee gewerkt kan worden:1. breng de buitenwereld naar binnen2. gebruik een crisis3. handel elke dag vanuit urgentie4. communiceer met mensen die veranderingen actief tegenhoudenKotter benadrukt dat zowel hoofd als hart betrokken moet worden om mensen aan te zetten tot verandering. In dit boek worden duidelijke handvatten gegeven hoe managers dit kunnen bereiken. Een praktische gids, toegankelijk geschreven, vol anekdotes en cases.
Titel: Een gevoel van urgentie! / Business bibliotheek
Auteur: John Kotter
ISBN: 9789047001041
Conditie: Als nieuw
Veranderen is het moeilijkste wat er is. Voor bedrijven, voor organisaties en voor ieder van ons. Zelfgenoegzaamheid, zekerheid, angst en bezorgdheid zijn de natuurlijke vijanden van verandering. Organisaties hebben lang kunnen overleven zonder in beweging te komen, maar die tijd is voorbij.De snelheid van de veranderingen in de wereld en de toenemende concurrentie maken veranderingen steeds urgenter.In dit boek bouwt John Kotter, expert op het gebied van veranderingsmanagement, voort op zijn 8 stappenplan voor organisatieverandering, waarbij hij de nadruk legt op het creëren van een gevoel van urgentie bij managers en medewerkers. Hij geeft daarbij een viertal tactieken aan waarmee gewerkt kan worden:1. breng de buitenwereld naar binnen2. gebruik een crisis3. handel elke dag vanuit urgentie4. communiceer met mensen die veranderingen actief tegenhoudenKotter benadrukt dat zowel hoofd als hart betrokken moet worden om mensen aan te zetten tot verandering. In dit boek worden duidelijke handvatten gegeven hoe managers dit kunnen bereiken. Een praktische gids, toegankelijk geschreven, vol anekdotes en cases.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512823932
Populaire zoektermen
boek kim kottermarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingje gevoel de baassamengevat economie havobusiness model generatiealgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwostatistical methods for business and economicscore business boekligier x toogigaset a 415metissewindlicht stoercobra fiets in Fietsen en Brommerscoca cola kuifje in Verzamelenderyan peuter boxsuper de boer voetbalsfera velgtuinpoort staal in Tuinpoorten