Bijbel HSV 12x18 hc zwart 9789065393517€ 28,70
Implementatiekunst 9789055946297 M. Kuhlmann
10sinds 17 apr. '25, 07:53
€ 11,50
Verzenden
Kenmerken
AuteurM. Kuhlmann
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789055946297
Jaar (oorspr.)2008
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Implementatiekunst
Auteur: M. Kuhlmann
ISBN: 9789055946297
Conditie: Beetje gebruikt
Hoe krijg ik ze zover? is de meest gestelde vraag in managementland. Is het überhaupt mogelijk verantwoordelijkheid te nemen voor de veranderbaarheid van het gedrag van een ander? Implementatiekunst gaat ervan uit dat veranderingen niet te managen of te plannen zijn. Interventies en je eigen gedrag daarentegen wel.
Implementatiekunst laat je vanuit verschillende perspectieven kijken naar verandervraagstukken, hulpmiddelen, je klant én naar jezelf. Het combineert het planbare en te regisseren deel van implementeren met het onvoorspelbare en niet te plannen deel ervan. Het in regie zetten van implementaties, weten wat je kunt beïnvloeden of bijsturen en wat niet, doet niet alleen een beroep op wat je weet en wat je kan, maar ook op wie je bent. Aan de hand van elf werkzame principes maakt Implementatiekunst een spectrum van veranderkundige concepten, methoden en technieken toegankelijk voor de realistische manager en veranderkundige. Realistisch veranderen betekent dat je het vermogen ontwikkelt om meerdere en soms conflicterende realiteiten toegankelijk te maken als bron voor groei en ontwikkeling van mensen in organisaties.
Implementatiekunst is een praktische gids om het bewustzijn van je handelen als veranderaar te vergroten, je interventierepertoire op te rekken en je taal te geven om de door jouw gekozen aanpak gedegen te onderbouwen. Naast mijlpalen, planningen, sturen en ontwerpen, behandelen de auteurs begrippen als meervoudigheid, variëteit, stakeholders, heelheid en evolutie.
Marcel Kuhlmann is senior consultant bij Pentascope en gespecialiseerd in het begeleiden en regisseren van grootschalige organisatieontwikkelings- en veranderingsprocessen.Brigitte Hoogendoorn is docent in opleiding en promovendus aan de Erasmus Universiteit met (sociale) verandering, sociaal ondernemerschap en duurzaamheid als onderzoeksgebieden
Titel: Implementatiekunst
Auteur: M. Kuhlmann
ISBN: 9789055946297
Conditie: Beetje gebruikt
Hoe krijg ik ze zover? is de meest gestelde vraag in managementland. Is het überhaupt mogelijk verantwoordelijkheid te nemen voor de veranderbaarheid van het gedrag van een ander? Implementatiekunst gaat ervan uit dat veranderingen niet te managen of te plannen zijn. Interventies en je eigen gedrag daarentegen wel.
Implementatiekunst laat je vanuit verschillende perspectieven kijken naar verandervraagstukken, hulpmiddelen, je klant én naar jezelf. Het combineert het planbare en te regisseren deel van implementeren met het onvoorspelbare en niet te plannen deel ervan. Het in regie zetten van implementaties, weten wat je kunt beïnvloeden of bijsturen en wat niet, doet niet alleen een beroep op wat je weet en wat je kan, maar ook op wie je bent. Aan de hand van elf werkzame principes maakt Implementatiekunst een spectrum van veranderkundige concepten, methoden en technieken toegankelijk voor de realistische manager en veranderkundige. Realistisch veranderen betekent dat je het vermogen ontwikkelt om meerdere en soms conflicterende realiteiten toegankelijk te maken als bron voor groei en ontwikkeling van mensen in organisaties.
Implementatiekunst is een praktische gids om het bewustzijn van je handelen als veranderaar te vergroten, je interventierepertoire op te rekken en je taal te geven om de door jouw gekozen aanpak gedegen te onderbouwen. Naast mijlpalen, planningen, sturen en ontwerpen, behandelen de auteurs begrippen als meervoudigheid, variëteit, stakeholders, heelheid en evolutie.
Marcel Kuhlmann is senior consultant bij Pentascope en gespecialiseerd in het begeleiden en regisseren van grootschalige organisatieontwikkelings- en veranderingsprocessen.Brigitte Hoogendoorn is docent in opleiding en promovendus aan de Erasmus Universiteit met (sociale) verandering, sociaal ondernemerschap en duurzaamheid als onderzoeksgebieden
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512850004
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingboegschroef in Bootonderdelenlintech suelo in Elektrische fietsenbasisvaardigheden toegepaste statistiek in Wetenschapcampbelli hamsters in Knaagdierenunimog in Modelauto's | 1:180plaatjesalbum java in Prentenboeken en Plaatjesalbumshazes gewoon andre in Cd's | Nederlandstaligkabel zonnepanelen in Zonnepanelen en Toebehorensuske wiske boemerang in Stripboeken