Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Het (nieuwe) media handboek 9789035137325 Charles Huijskens
€ 18,25
Verzenden
00sinds 18 apr. '25, 07:46
Kenmerken
AuteurCharles Huijskens
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789035137325
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Het (nieuwe) media handboek
Auteur: Charles Huijskens
ISBN: 9789035137325
Conditie: Als nieuw
Nieuws was het product, het exclusieve domein van de nieuwsfabriek. De krant en de tv vertelden lezer en kijker wat 'het nieuws van vandaag' was. Nieuws was een product, de nieuwsconsument was klant. Het grootste compliment dat je een journalist kon geven, was het etiket 'nieuwsmaker'.Die tijd is voorbij. Nieuws is niet langer een product, maar een proces. Dat proces vindt steeds vaker plaats zonder tussenkomst van journalisten.Het (Nieuwe) Media Handboek is een volledig herziene en op de maat van de moderne kennismaatschappij toegesneden editie van het befaamde Media Handboek. Adviezen voor de perfecte persconferentie en tien verzekeringen voor het overleven van een interview worden afgewisseld door hoofdstukken over de impact van sociale media, do's en don'ts online, en de relatie tussen oude en nieuwe media en hoe die te gebruiken voor uw eigen communicatie. Het is een onmisbaar boek voor iedereen die zich vandaag de dag staande wil houden voor een microfoon of webcam.Charles Huijskens (1953) was onder meer politiek journalist voor De Telegraaf en het nos Journaal. Hij geeft als gastdocent les op verschillende universiteiten en hogescholen en regelmatig verschijnen columns of artikelen van zijn hand.Over Het Media Handboek:'Als u in de problemen zit, bel Huijskens.' vrij nederland'Vlot van toon, helder van opbouw en door de amusante praktijkvoorbeelden een feest om te lezen.' avanta'Het handboek behandelt alle belangrijke vragen.' pzc
Titel: Het (nieuwe) media handboek
Auteur: Charles Huijskens
ISBN: 9789035137325
Conditie: Als nieuw
Nieuws was het product, het exclusieve domein van de nieuwsfabriek. De krant en de tv vertelden lezer en kijker wat 'het nieuws van vandaag' was. Nieuws was een product, de nieuwsconsument was klant. Het grootste compliment dat je een journalist kon geven, was het etiket 'nieuwsmaker'.Die tijd is voorbij. Nieuws is niet langer een product, maar een proces. Dat proces vindt steeds vaker plaats zonder tussenkomst van journalisten.Het (Nieuwe) Media Handboek is een volledig herziene en op de maat van de moderne kennismaatschappij toegesneden editie van het befaamde Media Handboek. Adviezen voor de perfecte persconferentie en tien verzekeringen voor het overleven van een interview worden afgewisseld door hoofdstukken over de impact van sociale media, do's en don'ts online, en de relatie tussen oude en nieuwe media en hoe die te gebruiken voor uw eigen communicatie. Het is een onmisbaar boek voor iedereen die zich vandaag de dag staande wil houden voor een microfoon of webcam.Charles Huijskens (1953) was onder meer politiek journalist voor De Telegraaf en het nos Journaal. Hij geeft als gastdocent les op verschillende universiteiten en hogescholen en regelmatig verschijnen columns of artikelen van zijn hand.Over Het Media Handboek:'Als u in de problemen zit, bel Huijskens.' vrij nederland'Vlot van toon, helder van opbouw en door de amusante praktijkvoorbeelden een feest om te lezen.' avanta'Het handboek behandelt alle belangrijke vragen.' pzc
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512888958
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementhandboek voor lerarenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketinghandboek systeemtherapiesamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenwelkom bij de nieuwe jijprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwohandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenwinterbanden audi a3 in Banden en Velgenhummer h3wahoo kickr bike in Wielrennenshiny espeon gxmagazijnkast vakkenkastscooter 2020zilver spullen in Antiek en Kunstlexus navigatie updatecanon 510 in Printerbenodigdhedenrb12 max verstappen jumbo