A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
Kus de visie wakker 9789462201668 Jeroen Geelhoed
€ 15,95
Verzenden
10sinds 23 apr. '25, 07:49
Kenmerken
AuteurJeroen Geelhoed
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789462201668
Jaar (oorspr.)2024
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Kus de visie wakker
Auteur: Jeroen Geelhoed
ISBN: 9789462201668
Conditie: Beetje gebruikt
Visie is hot. Na vele jaren van effi ciencyverbetering, kostenreductie ensanering, richten organisaties zich nu op dieperliggende vragen als:waarom bestaan wij eigenlijk? Waar staan we voor? Waar willen weheen? Wat zijn onze unieke kwaliteiten? Om deze vragen te kunnenbeantwoorden is een visie nodig. Een visie bindt mensen en geeft richting.Het is een bron van energie en draagt bij aan een verhoogde effectiviteit.Het is het kloppend hart van een organisatie.Maar wat houdt visie nu precies in? Hoe ontwikkel je een visie? En vooral:hoe breng je een visie binnen een organisatie tot leven? Op deze vragengeeft Kus de visie wakker antwoord. Aan de hand van een inspirerendemethodiek laten de auteurs zien hoe u met succes een visie ontwikkelten realiseert en hoe u betrokkenheid en draagvlak creëert binnen uworganisatie. Naast de vele praktijkvoorbeelden geeft Kus de visie wakker eenoverzicht van alle relevante literatuur en van recente onderzoeksgegevens.Daarmee is het een rijke inspiratiebron voor al diegenen die hunorganisatie energieker en effectiever willen maken.De auteurs delen hun fascinatie voor het realiseren van doorbraken doorhet inspireren en verbinden van mensen. Hans van der Loo is zelfstandigadviseur en publicist. Jeroen Geelhoed en Salem Samhoud zijn verbondenaan organisatieadviesbureau &Samhoud. Ze schreven eerder het veelgeprezenboek Plezier & prestatie, dat ook in Spanje en Duitsland zeersuccesvol is.Voor meer informatie over het boek en praktische tips:www.kusdevisiewakker.nl.
Titel: Kus de visie wakker
Auteur: Jeroen Geelhoed
ISBN: 9789462201668
Conditie: Beetje gebruikt
Visie is hot. Na vele jaren van effi ciencyverbetering, kostenreductie ensanering, richten organisaties zich nu op dieperliggende vragen als:waarom bestaan wij eigenlijk? Waar staan we voor? Waar willen weheen? Wat zijn onze unieke kwaliteiten? Om deze vragen te kunnenbeantwoorden is een visie nodig. Een visie bindt mensen en geeft richting.Het is een bron van energie en draagt bij aan een verhoogde effectiviteit.Het is het kloppend hart van een organisatie.Maar wat houdt visie nu precies in? Hoe ontwikkel je een visie? En vooral:hoe breng je een visie binnen een organisatie tot leven? Op deze vragengeeft Kus de visie wakker antwoord. Aan de hand van een inspirerendemethodiek laten de auteurs zien hoe u met succes een visie ontwikkelten realiseert en hoe u betrokkenheid en draagvlak creëert binnen uworganisatie. Naast de vele praktijkvoorbeelden geeft Kus de visie wakker eenoverzicht van alle relevante literatuur en van recente onderzoeksgegevens.Daarmee is het een rijke inspiratiebron voor al diegenen die hunorganisatie energieker en effectiever willen maken.De auteurs delen hun fascinatie voor het realiseren van doorbraken doorhet inspireren en verbinden van mensen. Hans van der Loo is zelfstandigadviseur en publicist. Jeroen Geelhoed en Salem Samhoud zijn verbondenaan organisatieadviesbureau &Samhoud. Ze schreven eerder het veelgeprezenboek Plezier & prestatie, dat ook in Spanje en Duitsland zeersuccesvol is.Voor meer informatie over het boek en praktische tips:www.kusdevisiewakker.nl.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513000413
Populaire zoektermen
worden wij wakkermarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsaskia en jeroensamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoworden wij wakker tweedehandspincode economieprincipes van marketing 8e editieschuifpoort in Schuttingengrote engelen beeldenkledingkast smalnordic houtkachelgg allinstootwillen zwartherder in Werktuigenafrika in Koper en Bronsolifant tegelautostoel alfa romeo